עידן חדש של דואר בישראל: המהפכה בדואר יצאה לדרך – התייעלות, שירותים דיגיטליים, והפרטה
שירות לציבור:
- מעבר מלא של שירותי הדואר לדיגיטל תוך 18 חודשים
- שיפור השירות בשוק החבילות- הלקוח יוכל לבחור את נקודת איסוף המשלוח מחו"ל ב-85% מכלל המסירות
- הקמת מערך 'חבילה עד הבית' במסגרתו ייאספו חבילות, מכתבים ודואר רשום מבתי מבוגרים
- הבטחת פריסה ארצית של מרכזי מסירת חבילות בדגש על איזורים פריפריאליים
- הטענת קצבאות בכרטיס (DEBIT) ללא צורך בהגעה לסניף
הפרטה והבראה:
- הפרטה מלאה בשתי פעימות לטובת מיצוי הפוטנציאל העסקי של החברה
- פרישה של כ-1,500 עובדים ב-3 פעימות עד סוף 2023 בעלות כוללת של כ-1.5 מיליארד ₪
- העברת נכסים למדינה לטובת שמירה על האינטרס הציבורי בהפרטת החברה
- פיתוח מנועי צמיחה וצמצום רגולציה עודפת
- פתיחה הדרגתית של מרכזי החלוקה לתחרות.
- מעבר ממבנה הוצאות קשיח למבנה הוצאות גמיש המותאם להיקף הפעילות המשתנה