כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לילה לא שקט

בראשון לציון נפתחו המקלטים הציבורים

לילה לא שקט

לאחר 74 רקטות שנורו ביממה אחת משתי זירות ולילה מתוח שצה"ל ביצע תקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה כעת שורר שקט מתוח.

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי: "צה"ל כשיר, מוכן וערוך לממש את המשימות הנצרכות. הפעילות ההתקפית שביצענו הלילה ביותר מזירה אחת, היא אינדיקציה ברורה לכך. תושבי ישראל, בצפון ובדרום, מגלים בימים האחרונים אחריות ומהווים עורף אזרחי איתן. אנחנו אמונים על ההגנה עליהם והאורך רוח שהם מפגינים מאפשר לנו להמשיך ולמלא את משימותינו".

בעיר ראשון לציון ראש העירייה רז קינסטליך הנחה לפתוח מקלטים בכל רחבי העיר.

קינסטליך: ״ראשון לציון לא נמצאת כרגע בטווח הכוננות של פיקוד העורף ולמרות זאת הנחתי הערב לפתוח את כלל המקלטים ברחבי העיר, בכדי שראשון לציון תהיה ערוכה לכל מצב או הסלמה במידה ותהיה״.

לאור ההסלמה בצפון וכוונת צה״ל לתקוף הערב מטרות שונות, הערב (יום חמישי) הורה ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, על פתיחת כלל המקלטים הציבוריים בעיר, לאחר הערכת מצב בטחונית עירונית שקיים לפני זמן קצר.


לדברי קינסטליך: ״ראשון לציון לא נמצאת כרגע בטווח הכוננות של פיקוד העורף ולמרות זאת הנחתי הערב לפתוח את כלל המקלטים ברחבי העיר. אנו לא יודעים אם המצב יסלים ואני לא מוכן לקחת סיכונים מיותרים. פתיחת המקלטים תיתן לתושבינו תחושת ביטחון על כל מקרה שלא יהיה, נקווה שלא נצטרך ואני מאחל לכל תושבי מדינת ישראל, בצפון ובדרום לילה שקט״.

בעת אזעקה כיצד לפעול?
• הישארו במרחב המוגן 10 דקות כדי להתגונן ממטח רקטות ומשברי יירוט.
• אין להתקהל באזור אירוע. ההתקהלות מסוכנת עקב חשש לירי נוסף.
• אם אתם שוהים במבנה בבנייה קלה ללא גישה למרחב מוגן בזמן ההתגוננות העומד לרשותכם – יש לצאת מהמבנה, לשכב על הרצפה ולהגן על הראש באמצעות הידיים.
• אם זיהיתם חפצים חשודים: התרחקו מהמקום, הרחיקו אנשים אחרים ודווחו בהקדם למשטרת ישראל במוקד 100.
• המשיכו להתעדכן בהודעות המופצות על ידי פיקוד העורף בפלטפורמות הרשמיות ובאמצעי התקשורת.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן