כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קרה ברחוב ויצמן בחולון

כל הפרטים בחדשות goitem

באירוע חגיגי במעמד ראש העיר:

קרסו הרסה את הבניינים הישנים ברחוב ויצמן 55-57 בחולון

החברה תבנה פרויקט פינוי בינוי שכולל 2 בניינים בני 9 קומות ו-110 דירות חדשות

חברת קרסו נדל"ן מקבוצת קרסו קיימה אירוע הריסה מיוחד במעמד ראש עיריית חולון, בשטח פרויקט הפינוי בינוי שהיא מקימה ברחוב ויצמן 55-57 במרכז העיר חולון. באירוע נשאו דברים ראש העיר שי קינן, חמי שאול מנהל חטיבת מגורים בוטיק בקרסו נדל"ן, וכן נציג מבעלי הדירות.

במסגרת הפרויקט, החברה תבנה בשכונת קריית עבודה בחולון 2 בניינים בני 9 קומות ו-110 דירות חדשות, במקום שני הבניינים שנהרסו ובהם 24 דירות. שיווק הפרויקט כבר החל והחברה מכרה עד כה 25 דירות במכירה מוקדמת. הפרויקט שיצא לדרך הוא למעשה המימוש הראשון של תוכנית ח/619 שאישרה עיריית חולון בינואר 2023, המתווה את המדיניות העירונית להתחדשות עירונית בעיר.


ראש עיריית חולון, שי קינן, התייחס לפרויקט ואמר: "לאחר שנים של קיפאון בתחום ההתחדשות העירונית, אנחנו מקדמים כיום פרויקטים במהירות ובנחישות כדי לספק לתושבי חולון פתרונות מגורים איכותיים ומודרניים. פרויקטים כאלו משנים את פניה של העיר, משדרגים את איכות החיים של התושבים ותורמים לצמיחתה המהירה. חולון בעיצומה של מתיחת פנים נרחבת, ואני קורא ליזמים נוספים להצטרף למהפכה הזו. המינהלת להתחדשות עירונית מספקת כלים, ליווי מקצועי וידע שיעזרו לקדם את הפרויקטים בצורה המיטבית."

חמי שאול, מנהל חטיבת מגורים בוטיק בקרסו נדל"ן: "אנו שמחים לצאת לדרך עם הפרויקט בויצמן חולון, ומודים לעיריית חולון על שנתנו לנו רוח גבית בקידום ואישור הפרויקט. השכונה עוברת תנופת התחדשות עירונית שתהווה מוקד משיכה למשפחות צעירות, משפרי דיור תושבי חולון, וזוגות צעירים עם זיקה לעיר חולון. קהל היעד ייהנה ממעטפת טובה לגידול המשפחה במרכז העיר, מנגישות גבוהה, ומשלל שטחים ירוקים".

הפרויקט ממוקם בשכונת קריית עבודה בחולון, התחומה בין הרחובות סוקולוב, חנקין, ההסתדרות, פיכמן, הופיין ואחד במאי. הוא כולל תמהיל דירות מגוון, מועדון דיירים, חניות ואדריכלות נוף. הפרויקט והשכונה קרובים לצירי תנועה מרכזיים – כביש 4, נתיבי איילון, כביש 44. בעיר ישנה תחנה של רכבת ישראל, והקו הירוק של הרכבת הקלה יחבר לכל גוש דן.

שכונת קריית עבודה הינה שכונה ותיקה בחולון, ומאופיינת בבנייה מגוונת: בנייה רוויה, דו משפחתיים וקוטג'ים. השכונה עוברת מתיחת פנים שמלווה בהתחדשות עירונית מאסיבית ופיתוח סביבתי. השכונה שופעת שבילי הליכה ומרחבים ירוקים, בלב השכונה נמצא "גן הרצל", הגן הציבורי הראשון בחולון ששודרג משמעותית לאחרונה, כמו גם מוזיאון הקומיקס של חולון, המכון הטכנולוגי HIT ובניין העירייה. במרחק הליכה גני ילדים ובתי ספר, מרכז העיר חולון ובו שלל בתי קפה, חנויות וגני שעשועים, וכן קניון עזריאלי בעיר ומוזיאון מדיטק.

תוכנית ח/619 שאישרה העירייה בחולון היא תוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר במטרופולין תל אביב. היא מתפרסת על כ- 7,550 דונם באזורי המגורים הוותיקים של העיר, ותאפשר עם יישומה המלא תוספת של כ-30,000 יחידות דיור חדשות ברחבי העיר.

צילום-נאו-מדיה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן