כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראש השנה – חג של התחדשות

הטור של מיכל ברוטפלד

חגי תשרי מביאים איתם ניחוח של התחדשות וראש השנה מסמל עבורנו  תקופה של התחלות חדשות, תקווה והזדמנויות להגשמת חלומות. אלו באים לידי ביטוי בהכנות לחג, אם זה בניקיון הבית או קישוטו, בישולים ומטעמים. השיא הוא בהתכנסות משפחתית סביב שולחן החג הערוך והמעוצב, כמובן מבלי ששכחנו את המתנות לחג, שהרי מטרתם היא גילוי תשומת לב, הערכה או ברכה.

בכתבה זו בחרתי להביא לכם מבחר כלי בישול אירוח ויין שיגרמו לשולחן שלכם להראות יפה ומושקע יותר.

תחום הכלים והארוח הוא מגוון וגדול. חברות רבות בוחרות להוציא קולקציות חדשות לקראת החגים. בחרתי להביא לכם מספר כלים חדשים ומענייניים שיוכלו לעזור בבישול והגשה.

קולקציית החג של חברת נעמן  הרשת המובילה את עולם הבישול ההגשה והאירוח מבית אקסטרה ריטייל, מציעה מגוון רחב של פתרונות לחווית בישול ייחודית . לקראת ראש השנה משיקה נעמן 4 סדרות חדשות של מחבתות וסירים פונקציונליים בסטנדרט איכות בלתי מתפשר. הכלים בעיצובים טרנדיים מוקפדים מתאימים גם להגשה חגיגית ומהודרת על שולחן החג. בשורה לבשלנים– סדרת אינדוקציה מלאה Agile
מבית Maxwell &Williams, מסדרות יציקה Lago ו-Black Wall בעיצוב
קלאסי עם חריטה אלגנטית וגם מסדרת Deep הצבעונית המביאה וייב צעיר ותוסס. את אפקט ה-WOW לשולחן החג ללא ספק תעניק סדרה Reminisce ובה כלי הגשה ואירוח בהדפסים דרמטיים של פריחה בגווני סתיו עמוקים. להשלמת המראה החגיגי מציעים בנעמן שפע תבניות, כלים ייעודיים, טקסטיל ואביזרי מטבח – והכל בצבעוניות מתכתבת.   

לרגל החג מעניקה נעמן 40% הנחה על כל פריטי הקולקציה החגיגית,
בקניית 2 מוצרים ומעלה. בתוקף בין התאריכים 08.09-02.11.24 ו/או עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים להשיג בחנויות ובאתר.


חברת סולתם מותג כלי הבישול והאפייה המוביל מציין גם השנה כמיטב המסורת את עונת חגי תשרי באמצעותם של חידושים קולינריים שמשדרגים את מלאכת הבישול, מקצרים את הזמנים והופכים אותה לחוויה נעימה! בין החידושים הרבים – מחבת גריל אליפטית המאובזרת בידית נשלפת הניתנת לפירוק מיידי, מאפשרת להעביר את מגש הצלייה ביתר קלות מפלטפורמת בישול אחת לשנייה, ולחסוך במקום האחסון. המחבת מתווספת לסדרת Culinary מאובזרת בידית ה-Soft Touch בעיצוב רגונומי ומבודדת חום, הופך אותה לבטוחה לאחיזה ולהעברה ממקום למקום ללא חשש. לשימוש בכל סוגי הכריים. אינה מכילה PFOA, קדמיום או עופרת וידידותית לסביבה. מידותיה: 23X34 ס"מ. מגיעה עם 5 שנים אחריות יצרן. המחיר: 184.5 שקלים במקום 369 שקלים.

סולתם- להשיג בסניפי הרשת ובאתר

ניתן גם לערוך את השולחן בכלים של רשת סלבריישן הרשת המובילה לאירוח ואירועים בקולקציה הכוללת מיתוג אישי. קולקציית ראש השנה עוצבה במחשבה על החג האלגנטי בצבעי לבן בשילוב כסף וזהב המשתלב עם כלים מתכלים, ראנר חגיגי וקישוטי שולחן מעוטרים. לרשת 10 סניפים מפוזרים ברחבי הארץ. (באר שבע, מודיעין, רעננה, נשר, עפולה, דימונה, כפר סבא, אשקלון, נתניה ואילת) לכניסה לאינסטגרם לחצו כאן

על שולחן החג אפשר למצוא את התירוש של רשת יוחננוף  מותג פרטי שעשוי מ 100% ענבים , במחיר אטרקטיבי, המנגיש את המשקה החגיגי לכל שולחן בישראל. תירוש יוחננוף מותג פרטי 100% ענבים | 1 ליטר | מחיר מומלץ לצרכן: 14.5 שח' | מבצע חג: 2 ב-24 שח' בתוקף עד 4.10.24.

ב'יקבי כרמל',  יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס . היינות החדשים הושקו מבצירים אחרונים בשתי הסדרות הנמכרות ביותר של יקבי כרמל. מסדרת Private Collection: שרדונה 2023, יבש המאופיין בניחוחות תפוח עץ ירוק טרי ופרי טרופי בחמיצות מאוזנת. במחיר 45 ₪ .

ומסדרת Selected: קברנה סוביניון 2023. סדרת יינות ותיקה ואיכותית, הזוכה לפופולריות ומובילה בקטגורית המחיר שלה . יין אדום יבש, בעל אופי צעיר ומרענן, ניחוחות פירותיים, שזיפים אדומים ושחורים וקפה, במחיר של 35 ₪ .

ליקב רמת הנגב מספר יינות מומלצים לחג: סדרת קדש ברנע עם יינות מדבריים צעירים, נגישים, פירותיים וקלילים בטווח מחירים נגיש.
בסדרה יין רוזה ויינות אדומים רכים ונגישים מענבים הנבצרים בכרמים ברחבי הר הנגב ורמת הנגב. זוהי סדרת הוקרה לחלוצי הנגב, מפריחי השממה שנותנת תמורה נהדרת למחיר משתלם.50-55 ₪

נווה מדבר לבן –  בלנד מקורי המשלב בין חמיצות הסוביניון בלאן וחמאתיות השרדונה. הענבים נבצרו בכרם חלוצה וכרם שיזף בהר הנגב. יין יבש בעל חמיצות נעימה. בטעמי רקע של תפוח, גויאבה ופירות הדר עם סיומת וניחוח של פרי טרופי. להשיג בחנויות כהלים ובאתר הייקב

בגזרת המשקאות הקלים משווקת חברת פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים המובילה בישראל, מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, כשר למהדרין. המיץ משווק בבקבוק 1 ליטר והוא חלק מסדרת המיצים הסחוטים 100% טבעי של פרימור בהם מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, מיץ תפוגזר ועוד. ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.כשר מהדרין בהשגחת חתם סופר פתח תקווה והרבנות קריית מלאכי. ברשתות המזון והחנויות המתמחות.


חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, תשווק לרגל ראש השנה עוגה בטעם דבש בחושה איכותית ובמחיר של  כ- 5-7 שקלים . עוגת הדבש של אחוה בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית, עם טעם עשיר של דבש, תימכר במרבית רשתות השיווק במחיר המיוחד למשך כל תקופת החגים. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

צילומים: יח"צ, גיל אבירם, תמי בר שי, אייל קרן, יעל האן

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן


להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן