בתקופה האחרונה תופעת הרכבים הנטושים וחלוקת דוחות לנגררים חזרה – כך לפחות לפי טענות התושבים.
תושב העיר שלטענתו הגיע עם רכבו והנגרר כדי לבצע עבודה אצל לקוח, קיבל סדרה של דוחות באותו אזור. אותו תושב, ועוד מספר תושבים איתם שוחחנו, קבלו על כך שישנם פקחים בחולון שנוקטים מדיניות אחרת מזו המקובלת ומתנהלים ביחס נקמני כלפי תושבים שאינם אוהבים בעיר. אחד התושבים אומר למערכת: לא יתכן שאתה שם נגרר ואחרי שעה מדביקים לך הודעה על גרירה או גוררים לך את הנגרר שהוא מקור הפרנסה שלנו. ברור שאותו פקח מנהל מסע נקמה אישי בכמה דיירים. כמו כן מציין התושב שבאחת הפעמים ראה את הפקח מגיע לנגרר וביקש ממנו לא לגרור את הנגרר והפקח סרב,שציין התושב שבסך הכל עבר חצי יום מרגע הדבקת האזהרה וזה אינו חוקי הפקח סרב להקשיב וגרר את הנגרר , אותו תושב פנה לעיריית חולון ובמכתב התשובה שקיבל נאמר כי הרכב או הנגרר יגרר תוך 60 יום מרגע הצמדת הדרישה. כך שברור לפי התשובה שאותו פקח מונע ממניעים אישים ולא פועל על פי מדיניות העירייה.
בשכונות מסוימות בעיר התקבלו תלונות על כך שישנם רכבים נטושים בעיר שהעירייה אינה מפנה ובכך נוצרת מצוקת חנייה נוראית. אומרת למערכת תושבת העיר: כאן בשכונת אגרובנק יש לנו מצוקת חנייה נוראית לא יתכן שאחזור בשעות הלילה ולא אמצא חנייה בגלל שרכבים נטושים תופסים לנו את החנייה, חולון הפכה להיות פח האשפה של גוש דן. בכל הערים מסביב יש תו כחול לבן רק אצלנו יכולים לבוא מכל הערים ולחנות חופשי.
עיריית חולון מסרה בתגובה: הנגרר- הפונה קיבל תשובה לשאלה כללית ששאל בנוגע לגרירת כלי רכב. אם ברצונו לקבל תשובה פרטנית לגבי מקרה ספציפי שנוגע אליו, עליו להעביר את פרטי המקרה המדויקים.
לגבי פניות תושבי אגרובנק – המסרון שקיבל התושב מעיד על כך שהנושא אכן בטיפול (מצוין גם צפי לטיפול שטרם חלף), כך שהטענה אינה ברורה. במידה שכלי רכב שמהווה גרוטאה לא פונה גם בחלוף זמן הטיפול, יש להעביר את פרטיו ומיקומו ויינתן לכך מענה. יצוין, כי מאז תחילת השנה פונו למעלה מ-500 כלי רכב מהרחובות, בעקבות פעילות של אגף הפיקוח והשיטור העירוני.