גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

בת ים מהמובילות בארץ במסירת חבילות באמצעות עסקים קטנים

בת ים מהמובילות בארץ במסירת חבילות באמצעות עסקים קטנים:

חברת דואר ישראל תומכת בעסקים קטנים ומדרגת את העסקים המובילים בחציון הראשון של השנה:

"שוק סטוק" במקום השישי מבין מרכזי המסירה המובילים בדירוג הארצי

רשם עלייה של שלושה מקומות מהתקופה המקבילה אשתקד, עם גידול של כמעט 100% במספר המסירות

בני לוי, סמנכ"ל הדואר והקמעונאות בדואר ישראל:


"העסקים הקטנים הם שותפים חשובים עבורנו בתהליך האסטרטגי"

בת ים היא אחת מעשרת הערים המובילות בארץ במסירת חבילות באמצעות עסקים קטנים בחציון הראשון של 2021, כך עולה מנתוני חברת דואר ישראל. מנתוני החברה עולה כי בחציון הראשון של השנה חולקו בכל הארץ 25.2 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל ,יותר ממחציתן, 13.5 מיליון, חולקו בחציון באמצעות עסקים קטנים ורשתות, הפועלים בשיתוף דואר ישראל. לשם השוואה בחציון הראשון של 2020 חולקו כ-8 מיליון חבילות באמצעות עסקים קטנים ורשתות עבור הדואר, גידול של 170% מול חציון מקביל אשתקד. מי שהצליח להשתדרג ולקפץ שלושה מקומות מעלה במחצית הראשונה של 2021 ולהתמקם במקום השישי הארצי בנתוני מסירת החבילות, הוא בית העסק "שוק סטוק" בעיר, שמסר 79.4 אלף מסירות בחציון הראשון של 2021 (13.2 אלף חבילות בממוצע בחודש), לעומת 40.7 אלף בתקופה המקבילה אשתקד.

מבחינת נתונים כלליים על העיר, נדמה כי תקופת הקורונה הגדילה באופן ניכר את כמות ההזמנות, כשתושבי בת ים קיבלו במחצית הראשונה של 2021, 427.5 אלף חבילות, לעומת 296.9 אלף בתקופה המקבילה אשתקד – מה שהקנה לתושבי העיר את המקום ה-15 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל במחצית הראשונה של 2021. אפקט ההזמנות באינטרנט קיבל 'בוסט' בשנה שחלפה, כשנרשמו בקרב תושבי יבנה 130.6 אלף הזמנות יותר מהחציון הראשון של 2020, ומרכזי מסירה הממוקמים בעיר שיחקו תפקיד מרכזי כשמסרו יחד 331.5 אלף חבילות, מתוך כלל החבילות שנמסרו בכלל יחידות הדואר בעיר (77.5% מכלל המסירות).

בני לוי, סמנכ"ל הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "מרכזי המסירה הם שותפים חשובים עבורנו בתהליך האסטרטגי שאנו מובילים בשנים האחרונות. בתוך חמש שנים יש לדואר ישראל כ-700 מרכזי מסירת חבילות חיצוניים המוסרים עבורנו חבילות ודברי דואר רשום. זהו מהלך ייחודי שמאפשר לדואר לשפר משמעותית את השירות ולהוריד את זמני ההמתנה בסניפים, הלקוחות מקבלים שירות סמוך לביתם בשעות פעילות ממושכות יותר, ואותם מאות בתי עסקים שעובדים עמנו נהנים מטראפיק אדיר של לקוחות שמגיע לאסוף חבילה ורוכש מאותו בית עסק, וכך מגדיל את ההכנסות של בית העסק. בתקופת הקורונה, הדואר תמך במאות עסקים קטנים באמצעות פעילות מסירת החבילות שהפכה אותם לעסקים חיוניים".

Exit mobile version