רשת רמי לוי שיווק השקמה גילו בימים האחרונים כי מופצת הודעת ווטסאפ בשרשור, ובה נטען כי במסגרת חגיגות ה-50 לרשת תתקיים הגרלה ובה יחולקו כרטיסי מתנה בשווי 2,000 שקלים. במסגרת זו למעשה אותם מקבלי ההודעות, נדרשים ללחוץ על קישור, לענות על שאלות ולאחר מכן למסור פרטים אישיים.
מנהל מחלקת המחשבים ב'רמי לוי שיווק השקמה' שלח מכתבים בדואר האלקטרוני אל עובדי החברה, ועדכן אותם כי "בשעות האחרונות אנו עדים לקמפיין פישינג בווטסאפ המתחזה לאתר רמי לוי ומזמין להירשם להגרלה שבתמורה מובטח לנרשמים פרסים בשווי 2000 ש"ח נדגיש כי מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות. לרמי לוי אין קשר למודעה הזו, ולכן הנכם מתבקשים שלא להיכנס לקישור המדובר ולא להעבירו הלאה. תלונה בנושא הוגשה למערך הסייבר הלאומי שדואג להסרת האתר".
בפועל אגב, חברת רמי לוי שיווק השקמה לא חוגגת 50 שנה לקיומה ושם מזהירים את הלקוחות ומציינים: "בימים אלה מופצת הודעת הווטסאפ שאינה מטעם רשת רמי לוי, אנא הישמרו ואל תלחצו על הלינק". אגב, מוסיפים שם "אנחנו בני 46".
כך נראית הודעת הווטסאפ