גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

שיבוץ לגני הילדים ולצהרונים לשנת הלימודים תשפ"ג

שיבוץ לגני הילדים ולצהרונים לשנת הלימודים תשפ"ג

ביום רביעי, 29.6.22, יפורסמו השיבוצים לגני הילדים ולצהרונים.

​​​הורים יקרים,

ניתן לצפות בשיבוצים לגני הילדים לשנת הלימודים תשפ"ג.שיבוץ הילדים לגנים נעש​ה במקצועיות ובשקיפות מרובה בהתאם לקריטריונים המנחים.
במידה ואינכם מרוצים מהשיבוץ, ​​​ניתן להגיש בקשת העברה במספר ערוצים:

  1. ישירות לאתר השיבו​צים: באמצעות לינק להגשת בקשת העברה.
  2. באמצעות דוא"ל: rgan@holon.muni.ilנפתח בחלון חדש.

בנוסף, ניתן ליצור קשר באמצעות:
​הודעת WhatsAapp למספר: 050-6007010טלפון: 03-5027140

אנו מבטיחים להתייחס בתשומת לב ובכובד ראש לכל ערעור אשר יוגש בכל אמצעי שתבחרו.

כיצד ​התנהל השיבוץ?

 תהליך השיבוץ​ של ילדים בגילי 5-3 במערכת גני הילדים​ בחולון הינו מורכב ורגיש.
השיקולים לשיבוץ​ רבים: מגדרי, ממלכתי/ממלכתי דתי/ממלכתי​ חרדי, גיל הילד, מרחק מהבית, הנגשות, צרכים מיוחדים, איזון בנים-בנות, פיצול תאומים (במידה והוגשה בקשה), העדפות הורים (ככל שניתן להתייחס), שיוך הגן לאיזור הרישום של בתי הספר ברובע, תמהיל הגילים, בקשות מיוחדות ועוד.
אגף גני הילדים​​ פועל באתיות מקצועית, תוך התייחסות רבה לכל בקשה, צורך והתערבות פדגוגית בעת השיבוץ.


לאן שובץ ילדכם?

ניתן להיכנס לאתר השיבוצים ולצפות בשיבוץ ילדכם:

לצפייה במצב השיבוץ

במערכת השיבוצים:

הקישו את מספרי תעודת הזהות של ילדכם ושלכם, המערכת תציג בפניכם את שם הגן אליו הוא שובץ. במידה ונרשמתם לצהרון – יצוין "+צהרון".

תהליך הגשת ע​רעור​ לשיבוץ

במידה ותרצו לבקש לשנות את השיבוץ, תוכלו להגיש ערעור אך ורק באמצעות אתר השיבוצים, החל מ-29 ביוני ועד 5 ביולי בחצות.
בסיום הזנת בקשת הערעור, יישלח אליכם אישור על קליטת הבקשה בדואר אלקטרוני. בנוסף, תוכלו להדפיסו.
 *לתשומת לבכם, אין צורך להגיע פיזית למינהל החינוך, על מנת להגיש ערעור.

ועדת ערע​​ורים​

ועדת הערעורים​ תתכנס תוך 7 ימים מיום ​הפרסום.
כל בקשה תידון בתשומת לב. אנו נעשה מאמצים להיענות לבקשתכם על פי הקריטריונים ועלבסיס מקום פנוי בגן המבוקש.

מתי יפורסמו תוצאות ​​הערע​ורים?

תשובות לערעורים יפורסמו ב-20.7.22, במערכת השיבוצים.גלויות כניסה לגנים יישלחו לכל הילדים בדואר, בתחילת חודש אוגוסט.

לרשותכם: ​

מענה טלפוני יינתן רק במוקד שמספרו: 03-6008944בימים א', ב', ד', ה', בשעות 16:00-08:00ביום ג', בשעות 18:30-08:00ניתן גם לפנות באמצעות הדוא"ל rgan@holon.muni.il​נפתח בחלון חדש

Exit mobile version