גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

אם עניתם למסרון הבא אתם בבעיה גדולה

אם עניתם למסרון הבא אתם בבעיה גדולה-כל הפרטים על הונאת הרשת החדשה.

בעבר פרסמנו כאן על מסרונים או הודעות דואר אלקטרוני שנשלחו לאנשיים וניסו לדלות מהם מידע.

כעת נודע על נסיון חדש בו נדרש מהאנשים אליהם נשלח המסרון לשלם את חשבון החשמל תוך איום שחשבון החשמל ינותק אם לא יעשה כך.

בחברת החשמל הדגישו לאחר קבלת ההתראות כי אין זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את המשלמי חשבונות החשמל.

חברת החשמל יצאה בהבהרה כי ההודעות שאליהם יש להתייחס הם הודעות טקסט, והודעות דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il. חברת החשמל אינה "מחזירה" חשבונות חשמל או "מפסיקה" שירות".


בחברת החשמל מדגישים כי אין להתייחס או להשיב לפניה, ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 על מנת לוודא את אמיתות הפנייה. במקביל חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברה ציין כי "ניסיונות ההונאה נמשכים מזה תקופה ארוכה. אנחנו, בחברת החשמל, פועלים לעדכן את כלל הלקוחות על כל ניסיון להונות אותם ורואים את מעשי הנוכלות הזו בחומרה. הודעות מטעם חברת החשמל ניתנות לזיהוי. אנחנו שבים ומבקשים מהלקוחות להיות עירניים".

Exit mobile version