לתושבים בחולון נמאס ממצוקת החנייה הגוברת והולכת כל זאת עקב עבודות הרכבת הקלה ופרוייקטים נוספים.
לשם כך הם פתחו בעצומה והפנו בה דרישות לעיריית חולון:
1.ביטול קנסות למפרע והתחשבות בציבור התושבים עד לסיום עבודות הקמת הרכבת הקלה וחידוש העיר .
2.להורות על כל דרך יצירתית שעשויה להקל על מצוקת החנייה בעיר.
3.להורות על ביטול כל דוחו"ת החנייה שנתקבלו החל ממועד תחילת העבודות ועד ל מועד כתיבת שורות אלה. לחילופין, לאפשר לתושבי העיר להגיש בקשה לביטול דו"ח עקב "מצוקת חנייה", כאשר בעניין זה יש להדגיש כי בערים צפופות כמות ת"א ו/או רמת גן, הרשויות המקומיות מכירות ב"מצוקת חנייה" כעילה לביטול דו"ח, הכל מתוך הבנה שמצוקת החניה היא שגרמה לנקנס לחנות במקום אסור לחניה.
4.לתת לתושבים אפשרות להחנות במקומות אסורים בשעות הלילה )כפי שנהוג בחלק מהרשויות המקומיות
לחתימה על העצומה –לחצו כאן.
כך נראה רחוב סוקולוב היום
בתחילת השנה התקבלה החלטה על חנייה אזורית בחולון.
בהחלטה דובר על כך שהעירייה תספק תו חנייה אזורי ואותו תושב יוכל לחנות את רכבו ברחוב שהוא מתגורר.
בעדיפות ראשונה,צד אחד של הרחוב ישמש רק את בעלי התו חניה באותו האזור החל מהשעה 17:00 עד למחרת בבוקר בשעה 07:00.
מאז לא נעשה כלום עד שבישיבת המועצה האחרונה שוב הועלה הנושא על ידי יעקב מזרחי וראש העיר ענה לו שנבחר יועץ מומחה לנושא.
באותה ישיבה שאל חבר מועצת העיר שחר האס מה מדיניות העירייה בנוגע להתמעטות החניות בעיר עקב עבודות הרכבת הקלה?
ראש העיר השיב לו מדיניות העירייה לא השתנתה משמע חנייה חינם לכל התושבים כל שעות היום ובכל העיר,בכל מקום בו ניתן להשאיר אפשרויות חניה כך זה נעשה.
לאור העובדה שלרוב לא נין להגדיל מצאי חניות קידם אגף התנועה מיזמים להפעלת תחבורה שיתופית ודו גלגלית.
בנוסף לאחרונה אושרה תוכנית ח619 שמתעדפת התחדשות במגרשים כולל הסדרת חניונים בתת הקרקע בתוך המגרשים.