אגף ההכנסות של עיריית חולון השיק השבוע את מרכז השירות הטלפוני החדש שיספק מענה טלפוני משופר לתושבים ולבעלי עסקים בעיר הפונים בנושאי בירורים ותשלומים.
המרכז יספק גם מידע על תהליכים והגשת מסמכים, אותם יש להגיש עבור קבלת השירותים השונים.
המרכז מופעל על ידי חברת "מילגם " שזכתה במכרז העירוני ואושרה בוועדת המכרזים.
מרכז השירות החדש כולל נתב שיחות חכם, מנגנון שיחה חוזרת אוטומטית, שליחת מסרון עם הפנייה לשירותים מקוונים וכן, צ'אט עם נציג אגף ההכנסות דרך אפליקציית וואטסאפ, שיחל לפעול בסוף החודש.
הנציגים, שגויסו למתן המענה הייעודי, עברו הכשרה בהדרכות מקצועיות ממוקדות, שהועברו במרכז השירות הטלפוני החדש על ידי העובדים ומנהלי אגף ההכנסות.
מספר הטלפון של מרכז השירות החדש הינו 073-2088800 (במקום 03-5027271).
צילום: עיריית חולון