כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חילץ תינוק שננעל ברכב שהטלית והתפילין עדיין עליו

צפו בסרטון החילוץ

הבוקר (שישי) בשעה 8:19, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב ששת הימים בבת ים.

מירי עיני, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והוציאה את קריאת החירום. ליאור לוי, אחראי מתנדבים סניף בת ים – חולון, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

ליאור מספר: "היום הוא יום האזכרה לפטירתו של אבי ז"ל. הייתי בסיום התפילה כשלפתע התקבלה קריאת החירום. יצאתי מיד, כשהתפילין והטלית עדיין עליי, והגעתי תוך מספר דקות למקום האירוע. התחלתי בפעולת לפתיחת דלת הרכב, ועד מהרה הצלחתי לחלץ ולהשיב את הפעוט לזרועות אביו. התברר שהרכב חדש והאב לא היה מודע למנגנון הנעילה החשמלי של הרכב. האבא ביקש להודות לארגון על הסיוע, ושיבח את מהירות ההגעה. התחושה מרגשת עבורי ביום הזה. אני רוצה להקדיש את הצלת החיים הזו לעילוי נשמת אבי היקר, גבריאל בן זריפה זכרונו לברכה".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.
קרדיט תיעוד – ידידים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן