כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משפחתי -המרכז העירוני להורות ולמשפחה

בין הפעילויות שיוצעו: הרצאות, סדנאות, הדרכות הורים, מעגלי אימהות ועוד

משפחתי -המרכז העירוני להורות ולמשפחה

בין הפעילויות שיוצעו: הרצאות, סדנאות, הדרכות הורים, מעגלי אימהות ועוד

עיריית חולון מוסיפה בית חדש למשפחה ותחנוך בחודש פברואר את משפחתי – המרכז העירוני להורות ולמשפחה.המרכז ייחנך ביום המשפחה ויפעל ברחוב ארלוזורוב 84במבנה שהוקם בשיתוף קרן ריאליטי. במקום יינתן מענה לפעילות הענפה של מחלקת הורות ומשפחה שבאגף קהילה, שמפעילה בשיתוף רשת קהילה ופנאי את קהילת "הורים עושים ח.י.ל" (חושבים, יוזמים, לומדים).

במרכז החדש יתקיימו הרצאות, סדנאות ופעילויות שונות להורים בשלבי ההורות השונים ולכל המשפחה, במנעד שעות רחב. בין הפעילויות: קבוצות לסבתאות בעידן המודרני, קבוצות ומפגשים לאימהות עם תינוקות, מעגלי אימהות, הדרכות הורים פרטניות וקבוצתיות, מפגשי תוכנית "אם לאם בקהילה", פעילויות משותפות להורים ולילדים לחיזוק הקשר ועוד. בנוסף, צוותי החינוך הפורמליים והבלתי פורמליים יקבלו במרכז הדרכות בנושא תקשורת עם הורים ומנחות ההורים העירוניות יעברו במקום השתלמויות מקצועיות. כמו כן, יהווה המקום מרכז הכשרה וידע מקצועי למנחי הורים מכל רחבי הארץ.

מטרת המרכז החדש היא להגשים את חזון קהילת ההורים העירונית, שמבקשת לאפשר להורים בחולון לקיים הורות ראויה, משמעותית ורלוונטית, תוך שילובם במקום ראוי ומשפיע במערכת החינוכית, החברתית והקהילתית בעיר.


ראש עיריית חולון: "עיריית חולון העמידה את נושא ההורים והעבודה עמם במיקום גבוה בסדרי העדיפויות העירוניים. על מנת ליישם זאת, הקמנו מחלקת הורות ומשפחה עירונית, שפועלת בהיקף נרחב ומגוון ביותר, וכעת אנו שמחים לחנוך גם את המרכז החדש, שיהווה בית חם להורות ולמשפחה בעיר, ויעניק תחושת שייכות וכלים מקצועיים ומיטביים לסיוע".

ליצירת קשר עם מרכז "משפחתי" ניתן לפנות לווטסאפ שמספרו 050-8388624 או לדוא"ל [email protected] או באמצעות דף הפייסבוק "הורים עושים ח.י.ל".

הדמיה: Pha design

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן