כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כבוד גדול לנבחרת האתלטיקה מבית הספר קריית שרת

כ ל הפרטים בחדשות חולון

בנות נבחרת האתלטיקה מבית הספר קריית שרת זכו במקום הראשון באליפות הארצית לבתי ספר וייצגו את חולון ואת ישראל באליפות העולם שתתקיים בטורקיה

בנות נבחרת האתלטיקה של בית הספר קריית שרת בחולון זכו במקום הראשון באליפות הארצית לבתי הספר, שהתקיימה היום באצטדיון הדר יוסף בתל-אביב. הנבחרת, שמורכבת מתלמידות בכיתות י'-י"ב, ייצגו את חולון ואת ישראל באליפות העולם באתלטיקה לבתי ספר שתתקיים בטורקיה בחודש יוני. יצוין, כי הספורטאיות אלינה מלכוב, שני זכאי, איזבלה זינובייב, אורי בנזש, מאיה יצחקי ואיה דדון גילו עליונות לאורך כל התחרות והציגו יכולת מופלאה, שהובילה לניצחון המתוק.

גם נבחרת הבנים הגיעה להישגים מרשימים בתחרות, כאשר זכתה במקום השלישי והמכובד. הספורטאי עידו פרץ היה האתלט המצטיין בתחרות ותרמו להישג גם הספורטאים טל הינדרי, ברי אלחלבי, עידו תקומה, אריאל גל ויהלי יום טוב.

כל הכבוד לספורטאיות ולספורטאים הצעירים, למורה לחינוך גופני, שני פלס, ולמאמנים אביב דיין, נועה לוי, אלין וינוטל ורפי גרודצקי.

צילום: שני פלס


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן