כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בת-ים מתעוררת גם בשירות!

איזה ציון קבלה עיריית בת ים במדד דיגילוקאלי הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסקים?

בת-ים מתעוררת גם בשירות!

מדד דיגילוקאלי הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסקים ברשויות המקומיות דירג את בת-ים  בעשיריה הראשונה בקרב הרשויות בארץ.

העיר בת-ים ביצעה שיפור משמעותי בשנה החולפת מציון 76 במדד הקודם לציון 94 במדד הנוכחי וייצבה את עצמה בעשיריה הראשונה.

בין הפרמטרים בהם בוצעו שיפורים משמעותיים: מגון השירותים הדיגיטליים לתושבים, נגישות האתר העירוני, דיגיטציה של שירותי תכנון ובניה ושירותים לעסקים. בפרמטרים שנבחנו קיבלה העיר ציונים גבוהים בהרבה מהממוצע הארצי:

מבחינת שירותים לתושב קיבלה העירייה את הציון המקסימלי של 100 נקודות. (ממוצע ארצי 63).


מבחינת שירותים לעסק קיבלה המועצה את הציון המכובד של 88 נקודות. (ממוצע ארצי 34).

מבחינת נגישות הפלטפורמות הדיגיטליות קיבלה העירייה את הציון 95 נקודות. (ממוצע ארצי 77).

מבחינת שירותי תכנון והנדסה דיגיטליים קיבלה העירייה ציון כללי של 83 נקודות. (ממוצע ארצי 54).

בשנים האחרונות שמה עיריית בת-ים דגש משמעותי על השירות והדבר ניכר בהיצע השירותים שניתן לבצע מרחוק ועל שיפור חווית התושב. בין השירותים הדיגיטליים החדשים ניתן לבצע זימון תורים לפגישות טלפוניות ללא הגעה לעירייה, להנות מתו חנייה דיגיטלי, לדווח על מפגע למוקד העירוני בווטסאפ ולבצע מגוון רחב של פעולות שונות דרך האתר העירוני בכל זמן ומכל מקום.

סמנכ"לית השירות נועה רימון גופרשטיין: "בשנים האחרונות אנו משקיעים משאבים רבים ליצירת חווית תושב מיטבית, הן במרחב הדיגיטלי והן במפגשים הפיזיים. הנהלת העיר והעירייה רואה בשירות ערך מרכזי לקידום איכות חיי התושבים."

קרדיט: דוברות עיריית בת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן