כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לקראת פסח: מי יקבל כסף מהממשלה?

כל הפרטים והסכומים בכתבה

לקראת פסח: מי יקבל כסף מהממשלה?

36,000 משפחות יקבלו סיוע בסך 800 ש"ח במסגרת המיזם ל'ביטחון תזונתי' של משרד הרווחה. בכך יהנו המשפחות מתוספת של 300 ש"ח מסכום הסיוע שמקבלות מידי חודש במשך השנה.שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי, החליט להגדיל את תקציב הסיוע למשפחות מוחלשות לקראת חג הפסח ב-15 מיליון שקלים.

36,000 משפחות יקבלו סיוע בסך 800 ש"ח במסגרת המיזם ל'ביטחון תזונתי' של משרד הרווחה. כאמור, בכך יהנו אותן משפחות מתוספת של 300 ש"ח שיתווספו לסיוע בסך 500 ש"ח שהן מקבלות מידי חודש במשך השנה המורכב מ-350 ש"ח בכרטיס מגנטי נטען וסל פירות וירקות בשווי 150 ש"ח. סך התוספת – 10 מיליון ש"ח.בנוסף, יגדיל המשרד בסך 5 מיליון שקלים את תקציב התמיכה בעמותות המזון המחלקות סלי 'קמחא דפסחא'.

סך התמיכה השנה יעמוד על 15 מיליון ש"ח, גידול של 50% משנים קודמות.שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי: "אני שמח שהצלחנו לגייס תוספת משמעותית של 15 מיליון ש"ח לתקציב הסיוע עבור משפחות מוחלשות לחג הפסח. התוספת תסייע לאותן משפחות הנאנקות תחת הנטל הכבד של יוקר המחיה במשך כל השנה ובפרט לקראת חג הפסח בו ההוצאות הן גדולות. עם כניסתי לתפקיד התחייבתי כי נפעל למיגור העוני ונסייע לשכבות החלשות. חג הפסח זו ההזדמנות לדאוג לכך שאותן משפחות מוחלשות יוכלו לחגוג את חג הפסח בצורה מכובדת".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן