כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון לקראת שינוי

שי קינן השיק הבוקר את קמפיין הבחירות לראשות העיר

חולון לקראת שינוי: שי קינן השיק הבוקר את קמפיין הבחירות לראשות העיר

חצי שנה לבחירות המקומיות והבוקר משיק המועמד המוביל לראשות העיר חולון שי קינן את קמפיין הבחירות שלו לראשות ומועצת העיר. המסר המרכזי של הקמפיין "מתחייב לשנות" צפוי להוביל את האג'נדה המרכזית של קינן, שמביא איתו בשורה של שינוי בניהול העיר וטיפול בבעיות התחבורה, הביטחון והחינוך: "הגיע הזמן להחזיר את חולון לטופ של הערים בישראל ולשים את התושבים במקום הראשון".

העיר חולון מתקרבת לבחירות והמועמד הבולט לראשות העיר שי קינן משיק את הקמפיין תחת הכותרת: "מתחייב לשנות". הבוקר (ראשון) השיקו במטה הבחירות של שי קינן לראשות העיר את הקמפיין שמתפרסם ברחבי העיר וברשתות החברתיות. בסרטון ההשקה של הקמפיין מצהיר קינן כי חולון שקועה בפקקי תחבורה בגלל שחברת ההקמה נת"ע מנהלת את ראש העיר ולא להיפך: "אחרי 30 שנה של עוד מאותו הדבר הגיע הזמן לדם חדש בעירייה. הגיע הזמן להחזיר את חולון לטופ של הערים בישראל, בדיוק כמו ראשון לציון וגבעתיים. בלי פקקים מיותרים, עם פרוייקטים שמנוהלים כמו שצריך, חינוך איכותי ליד הבית וראש עיר שמציב את התושבים במקום הראשון".

קינן (42), גדל בעיר והתחנך בבית הספר היסודי ״התבור״ ולאחר מכן בתיכון ״איילון״. הוא נבחר ציבור במועצת העיר מזה כעשור בהן יזם פעולות רבות למען תושבי חולון. בקדנציה הקודמת כיהן כסגן ראש העיר בהתנדבות מלאה ובין השאר הוביל מחאת הצהרונים בעיר, יזם את הקמת השיטור העירוני בחולון, הוביל והוציא לפועל את המהלך להכללת חולון בתכנית החומש של משרד התחבורה והכניס לחולון את קייטנות המדע. קודם לכן היה ראש תחום ישראל בהסתדרות הציונית, יועץ בכיר ליו"ר ועדת הכלכלה בכנסת וסמנכ"ל חברת "שוהם משאבי אנוש, השמה ומיון".

קינן הינו יוצא חיל המודיעין המשרת במילואים בפיקוד העורף. בעל תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במדיניות ציבורית בתוכנית למנהלים של אוניברסיטת תל אביב. בחודשים האחרונים נערך קינן להתמודדות על ראשות העיר ואנשיו מבטיחים מהלכים פוליטיים מפתיעים, בדרך לניצחון המיוחל.


את קמפיין הבחירות של שי קינן לראשות העיר ינהל האסטרטג הבכיר ישראל בכר, מהיועצים המובילים בישראל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן