כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סדרת רשת חדשה שורפת את הרשתות בחולון: מלך הפקקים

הסיוט שלא נגמר-צפו בסרטונים של כוכבת הרשת לורין מוסרי מחולון על החולונים שעומדים בפקקים

סדרת רשת חדשה שורפת את הרשתות בחולון: מלך הפקקים

הקמפיין המתחמם לראשות העיר חולון מוציא את המיטב ממטות המועמדים. סדרה חדשה שעלתה לרשת בימים האחרונים מעלה לכותרות את הנושא הבוער בשיגרת החיים של תושבי העיר, עומסי התנועה הכבדים בשעות המעיקות ביותר של היציאה והחזרה מעבודה ומבתי הספר והגנים. את הקמפיין העלה המועמד לראשות העיר שי קינן, שסימן את פיתרון בעיית הפקקים בעיר כיעד מרכזי: "נביא פתרונות יצירתיים ומפתיעים – ונטפל בנחישות בבעיית עומסי התנועה בחולון".

אין דבר טוב שיכול לצאת מעמידה בפקק, אך בחולון ייתכן שלפחות תצא עם התואר "מלך". סדרת הסרטונים הויראליים "מלך הפקקים" כובשת את הרשת החברתית. הסדרה מביאה את סיפורם של אלפי תושבי חולון, שמבלים שעות ארוכות בפקקים הבלתי נסבלים ברחבי העיר, כשמידי יום "זוכה" תושב אחר בתואר "מלך הפקקים", כמי שבילו את הזמן הארוך ביותר בהמתנה בכביש במהלך החודש האחרון.

מטבע הדברים, מי שעומד מאחורי הקמפיין שרושם אלפי צפיות ברשת, הוא המועמד לראשות העיר שי קינן אשר הציב את בעיית עומסי התנועה בעיר כחלק עיקרי במצע הבחירות של סיעתו "חולון מתחדשת". עומסי התנועה הכבדים בעיר מורגשים לאורך היום בכל חלקי העיר, ומשפיעים על איכות החיים של התושבים, כשלכל יציאה חייבים לקחת מרווח ביטחון על מנת שיוכלו להגיע בזמן ליעדם.

העומסים הרבים נגרמים מהזנחה רבת שנים של התשתיות והכבישים ברחבי העיר, כשמידי שנה הפקקים הולכים ומתגברים, בפרט בשעות הבוקר ביציאת התושבים לעבודה ובתי הספר, ושעות אחה"צ בחזרה לבתיהם. בשנה האחרונה אישרה העירייה לחברת נת"ע המקימה את הרכבת הקלה לפעול בשטח העיר ביד חופשית, זאת ללא התחשבות כלל במצב הגרוע בלאו הכי ובמצוקת התושבים היומיומית.

מנחת הסדרה, לורין מוסרי, תושבת חולון ותיקה מספרת "אפילו הוויז לא יכול להתמודד עם הפקקים בעיר, עבורי זו גם מחאה וגם תקווה להשתתף בסדרה כזו מתוך ציפייה שהעיר תקבל את השינוי שהיא זקוקה לו". מוסרי משוחחת עם הנהגים שתקועים בפקק ושומעת את מצוקתם של תושבי העיר. "אני פשוט יוצאת שעה מוקדם יותר בבוקר על מנת שלא לאחר", מספרת אחת התושבות בהשלמה עם המצב, כשמעבר לכביש מודיע נהג המונית כי "נסיעה של חמש דקות הופכת לארבעים וחמש דקות מינימום, חייבים לשנות את המצב, ראש העיר צריך ללכת הביתה".


המועמד לראשות העיר שי קינן אמר היום: ״הפקקים בחולון יקבלו תחת הנהגתנו מענה מסוג אחר לגמרי. לא נשלים איתם ונביא פתרונות יצירתיים ומפתיעים, כדי לפתור את אתגר עומסי התנועה בעיר״.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן