כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משבר הביטחון האישי בחולון

זו התוכנית למיגור הפשע והגברת הבטחון

משבר הביטחון האישי בחולון: זו התוכנית של שי קינן למיגור הפשע

המועמד לראשות העיר שי קינן חשף בסוף השבוע האחרון את תוכניתנו להגברת הביטחון האישי, על רקע גל הפשיעה שהרים ראש באחרונה ברחבי העיר. קינן מתחייב ליישם מדיניות ביטחון חדשה אם ייבחר לראשות העיר שתכלול: יחידת רחפנים ויחידת רוכבים חמושה בכל שכונה, מוקד מצלמות מבצעי שיפעל באופן אקטיבי למיגור הפשיעה וסינכרון בין גורמי הביטחון העירוניים ומשטרת ישראל. "חולון הפכה למוקד של עבריינות – אני מתחייב לשנות"

האלימות בחולון נמשכת והמועמד לראשות העיר שי קינן חושף את תוכניתו להשבת השקט והשלווה לרחובות: בסרטון מיוחד שפרסם בסוף השבוע חשף קינן את תוכנית העבודה שבכוונתו להוביל בנושא הביטחון העירוני. "ביחד עם גורמי ביטחון מומחים בישראל גיבשנו תוכנית שתחזיר את חולון להיות מקום בטוח".

כחלק מהתוכנית סקר קינן את השינויים שהוא צפוי להוביל אם ייבחר לראשות העיר. "הדבר הראשון שאעשה זה להקים חברה לביטחון, כל כוחות הביטחון יהיו תחת אותה קורת גג מה שיאפשר גמישות ויעילות בהפעלת הכוח". קינן הוסיף, "נרשת את העיר במצלמות שיהיו מחוברות למוקד מבצעי ונהפוך את המוקד למה שנקרא בשפה המקצועית "מוקד צייד", שהגורמים שיאיישו אותו יפעלו באופן תמידי לאיתור פשיעה ויפעלו להזניק את כוחות הביטחון למניעת אלימות".

קינן מציע להקים כחלק מהשינויים יחידת רחפנים ויחידת רוכבים חמושה "בכל שכונה" כדבריו. "בשיחות עם בכירי משטרה אנחנו נוכחים להבין שחולון הפכה למוקד לעבריינות ואת זה אני מתחייב לשנות". קינן מתח בדבריו ביקורת על הנהגת העיר הנוכחית בראשותו של ראש העיר מוטי ששון, שלא נוקטת ביוזמה נחושה אל מול גל האלימות והפשע ברחובות העיר.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן