גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

יו״ר הקואליציה אופיר כץ מודיע על הצעדים למיגור תופעת ההתעללות בפעוטות

יו״ר הקואליציה אופיר כץ מודיע על הצעדים למיגור תופעת ההתעללות בפעוטות: הכנסת מצלמות און ליין למעונות והרחבת חוק המצלמות לגני 3-6*

הקואליציה תוביל תיקון לחוק המצלמות בו לראשונה:

יו״ר הקואליציה כץ:
היום אני מודיע על צעד חדש, צעד משמעותי שבתקווה ימגר את מכת המדינה הזו שאנו מתמודדים איתה. זו הדרך היחידה לעקור את הזוועות האלו מהשורש, מקרה כמו אילת יכל להמנע, המקרים הבאים יכולים להמנע, אם תהיה פה בקרה אמיתית. הגיע הזמן לפתרון אמיץ ואמיתי, ואני אקדם אותו.

מטה המאבק למען הילדים: אנו מברכים את יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כץ על צעדיו למיגור תופעת ההתעללות בגנים. אנחנו דורשים משר החינוך יואב קיש לפעול באופן מידי לתיקון חוק המצלמות ולהוכיח כי ילדי הגנים הם בעדיפות עליונה
לאורך השנים מטה המאבק חשף עוד ועוד מקרים ברחבי הארץ של ילדים שנפגעו במסגרות חינוכיות: בגיל הרך ובגני העירייה. לצד מטה המאבק יו"ר הקואליציה פעל לקדם חקיקה שתעסוק באופן מידי בהחמרת הענישה לאור העובדה כי הענישה בעבירות אלו היתה מקלה ורבות מהן יצאו בעסקאות טיעון מגוחכות.
אנחנו דורשים משר החינוך – יואב קיש להיענות באופן מידי לתיקון חוק המצלמות כפי שמוצג בתוכניתו של יו"ר הקואליציה, לאור העובדה שהפיקוח כשל באוקטובר האחרון להגן על הילדים בגן של אילנה קובר. באם הפיקוח היה פותח מצלמות, ייתכן וכבר אז הסבל הרב היה נמנע מהילדים.
ראוי לציין כי מערכת המשפט כבר פועלת רבות להחמרת הענישה עם מתעללות בחסרי ישע ואף פרקליט המדינה פועל בעצמו למיגור התופעה עם פרסום הנחית פרקליט המדינה במה שהם מכנים "תיקי גננות".
מטה המאבק למען הילדים: מי שאמור יותר מכל לשמור על בטחונם של הילדים, משרד החינוך, מדשדש מאחור ולא מביא את התוצאות. יש באופן מידי לאמץ את התכנית של יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ ולתקן את חוק המצלמות"

Exit mobile version