כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שבוע 360 מוכנות לחירום יצא לדרך בראשון לציון

מחר יום שלישי (11.7) בשעה 18:00, יתקיים ניסוי צופרים ואזעקה עולה ויורדת תישמע ברחבי העיר.הצפירה תישמע תחילה בשעה 18:00 בחלק המערבי של העיר ובשעה 18:15 , בחלקה המזרחי.

שבוע 360 מוכנות לחירום יצא לדרך בראשון לציון

במסגרת הפעילות, שתתקיים לאורך כל השבוע החל מה- 9-13.7.23
היום ומחר יתקיימו הדרכות בנושאי התגוננות, התנהגות בשעות חירום, עזרה ראשונה והחייאה; מחר גם יתקיים ניסוי צופרים ברחבי העיר.
החברה לביטחון וסדר ציבורי, תבדוק ותשפץ השבוע מקלטים יחד עם מתנדבים ואנשי פיקוד העורף.
אירוע השיא ייערך היום יום_ ברחבת בניין העירייה, בו יתקיים הפנינג לכל המשפחה, וייקחו בו חלק כלל גורמי הביטחון. תושבות ותושבי העיר יוכלו לצפות באימון חילוץ מאתר הרס, בפעילות של חבלני המשטרה, כיבוי אש ועוד.
עיריית ראשון לציון, פיקוד העורף, המשטרה וגופי החירום וההצלה יקיימו את שבוע המוכנות 360 בשיתוף פיקוד העורף – שבוע המוכנות לחירום עירוני. בכל שנה נערך שבוע 360 בעיר אחרת, והפעם החליטו בפיקוד העורף לקיים אותו בראשון לציון.

כאמור במרכז הפעילות, שתתקיים לאורך כל שבוע יפקדו עשרות חיילות וחיילי פיקוד העורף את בתי התושבים ומרכזי הבילוי והקניות בעיר, ויקיימו הדרכות בנושא התגוננות והתנהגות בשעת חירום; מתנדבי מגן דוד אדום יבצעו הדרכות עזרה ראשונה והדרכות לביצוע החייאה; אנשי אגף החירום של החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי יבצעו בדיקה של מקלטים בבניינים משותפים; וכן, ישפצו יחד עם מתנדבים ואנשי פיקוד העורף מספר מקלטים ברחבי העיר באותם מקומות שנמצאו מתאימים

בנוסף, מחר יום שלישי (11.7) בשעה 18:00, יתקיים ניסוי צופרים ואזעקה עולה ויורדת תישמע ברחבי העיר.הצפירה תישמע תחילה בשעה 18:00 בחלק המערבי של העיר ובשעה 18:15 , בחלקה המזרחי.

אירוע השיא של שבוע המוכנות לחירום יתקיים היום עם הפנינג לכל המשפחה, בין השעות 16:00 ועד 20:00. התושבות והתושבים ייהנו מפעילות של כל גורמי הביטחון, יחידות החירום וההצלה, ובכלל זה – מגן דוד אדום, המשטרה, כיבוי אש, החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ויחידות נוספות.


באירוע, שיתקיים ברחבת בניין העירייה, יוכלו התושבות והתושבים לצפות באימון חילוץ מאתר הרס, כאשר צוותי יחידות הסער העירוניות יתרגלו חילוץ לכודים בבניין שכביכול קרס. כמו כן, המשטרה תציג במקום פעילות של חבלני משטרה וכן את יחידת הכלבנים; כיבוי אש יציג רכבי כיבוי וסולמות גבהים; מגן דוד אדום את רכבי ההצלה וכן יבצע הדרכות עזרה ראשונה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״אנחנו מייחסים חשיבות רבה לנושא החירום, מבצעים תרגולים לאורך כל השנה, וערוכים לכל מצב – הן בימי שגרה והן בשעת חירום – על מנת לספק לתושבים שלנו את ההגנה הגבוהה והטובה ביותר. אני מזמין את כולם לקחת חלק באירועים, ובכללם אירוע השיא בהפנינג שמיועד כלל התושבות והתושבים, שנועדו לשפר את רמת המוכנות האישית של כל תושב. רק כך נוכל להיערך לתרחיש אמת ולהציל חיים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן