כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עוקץ כרטיסי האשראי

חשד: הציע לקשישות עזרה בקניות, צילם את האשראי וגנב אלפי שקלים-כל הפרטים בחדשות goitem

עוקץ כרטיסי האשראי

חשד: הציע לקשישות עזרה בקניות, צילם את האשראי וגנב אלפי שקלים

חקירה של שוטרי תחנת לב ת"א, הובילה למעצר ולהגשת כתב אישום נגד גבר בן 49 בגין סדרת גניבות פרטי האשראי של נשים בחודשים האחרונים ושימוש בהם באלפי שקלים.

על פי החשד, בחר החשוד כקרבנות נשים מבוגרות, חלקן קשישות, ארב להן במקומות בהן השתמשו בכרטיס האשראי, בסמוך לכספומט או בסמוך לקופת התשלום העצמי בסופר, הציע להן עזרה וניצל את תמימותן על מנת לצלם את פרטי כרטיס האשראי שלהן כדי לבצע בו, מאוחר לכך, עסקאות בסך כולל של אלפי שקלים.

תחילתה של החקירה בתלונה של בעל עסק עירני, שוטר בעברו, אשר התנהלות החשוד עוררה את חשדו ופנה למשטרה. במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי תחנת לב ת"א לקשור את החשוד לשלושה אירועים, בהם על פי החשד, השיג את פרטי כרטיסי האשראי וביצע בהם עשרות עסקאות של מוצרי מותרות, על חשבון הקורבנות בעסקים השונים.


באחד המקרים ניגש לאישה בת 68 שניסתה למשוך כסף בכספומט , הציע לעזור לה למשוך את הכסף באמצעות הכרטיס, ניצל זאת כדי לצלם את פרטי הכרטיס ודקות אח"כ ביצע עסקאות בבתי עסק בסך של כ 1700 ₪.

בפעם אחרת פנה לאישה בת 58 שביצעה קניות במרכול בעמדת השירות העצמי, הציע לסייע בתפעול האשראי, צילם את פרטי הכרטיס ושעה אח"כ ביצע עסקאות בבתי עסק בסך של כ 2500 ₪.

בנוסף לכך, במהלך שבוע אחד ביצע עסקאות רבות בסך כולל של כ 13,500 ₪, על חשבונה של קשישה בת 74, באמצעות פרטי האשראי שלה.

עם סיומה של החקירה הגישה השבוע יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל 3 אישומים בעבירות נטילה ושימוש רכיב חיוני באמצעי תשלום ושימוש בו, וכן בעבירות של קבלת דבר במרמה. כן, הוגשה בקשת מעצרו עד תום ההליכים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן