כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לפני השבת: תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 26/07/23 ועד – 03/08/23

התחזית מאת עוזי הכהן

לפני השבת :תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 26/07/23 ועד – 03/08/23.

טלה:

זהו שבוע חיובי. השבוע ניצבת בפתח הזדמנות לשינוי והקלה בכלל ובכול הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף. בשבוע זה זה עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח בעבורכם ליצירת שינוי. לאלו מכם שנמצאים בלבטים שקשורים בהשקעה כספית כזו או אחרת מומלץ להעיז ולעשות את הצעד גם אם זה כרוך בהשקע כספית.

באופן כללי: יש בשבוע זה התעסקות עם כסף הלוואה הפקדה, גלגול של מזומנים. או למשל: מציאת עבודה והתחברות לאפיק השקעה נכון. המבחן השבועי של בני מזל טלה – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה, משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: הקשר בו אתם מצויים מושתת בעיקר על יצר ויצריות וזה בסדר אבל מומלץ להכניס לקשר שלכם גם מוטיבים רוחניים ורגשיים שקשורים יותר במגע ולא רק במין. מגע הוא הדרך הבסיסית ביותר של יצורים אנושיים לתקשר זה עם זה. לתת יד לבן הזוג, להניח יד על כתפו, ללטף, לחבק אותו, כל אלה יוצרים אצל בן הזוג תחושת נחשק ולא תחושת נצרך ועוזרים לבניית הקשר. יצירת אינטימיות אינטלקטואלית יכולה להכניס לתוך הקשר הזוגי שלכם את החמצן שיעזור להתהליך השיקום. לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך ואלוהים אתכם.


הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

שור:

ברוך השם השבוע נפת באווירה חיובית. אומנם יש לא מעט לחץ ואף דאגות אך הם בהחלט בגדר הסביר ואתם יכולים להתמודד אתם.

באופן כללי: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה כי תוכלו להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. היכולת להיאבק על מה ששלכם מצריכה מכם להיעזר בהמון אסרטיביות ואפילו קצת חוצפה לא תזיק (אבל רק קצת.)

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם.

זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים. כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה ואתם פגיעים יותר. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה, הדבר ישפר את הרגשתכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

תאומים:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. צורך בקבלת החלטות שנגזרות מתוך ההיגיון ולא מתוך הרגש. אצל חלקכם ניתן לראות על לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד.

השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. באופן כללי: המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם.

בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. למתחילים עבודה חדשה: צפוי קידום מהיר תוך זמן קצר. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר.

חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר/כתף צד ימין. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – ענו לעצמכם, מהו הגירוי או הסחת הדעת שהייתם מעדיפים להסיר מחייכם כעת? כעת, עשו הכול על מנת להסיר/להרחיק את הסחת דעת זו מחייכם. שבוע מבורך והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה' נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחבר אל יוזמה ועשייה מתוך אמונה עצמית ביכולות שלכם. כעת אתם נדרשים להוביל, להנהיג להטוות כיוון ודרך ולהשרות תחושת ביטחון בסובבים אתכם.

באופן כללי: זהו שבוע שקורא לכם לנהוג באחריות, להפגין נחישות ולפעול בבגרות. רק התנהגות אסרטיבית ובוגרת תאפשר לכם לקדם רעיון או להשיג את מטרותיכם במהירות רבה יותר. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות תעסוקתית, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת.

זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: אל תיכנעו לייצר הרע. האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף אדם אינו מסוגל לממש את הפוטנציאל האישי שלו, אם הוא לא בשמחה. לכן, הקפידו למצוא את הדרך שבה משתלבת שמחת החיים בהוויה היומית שלכם.

אריה:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה של יום ההולדת, רבים מכם עושים חשבון נפש וסיכומים לגבי הישגכם השונים בתחומי החיים ויש הרבה דברים בעשייתכם, שאינם גורמים לכם נחת. הקלף השבועי מלמד שבשבוע זה, יש מסביבכם המון לחץ והמון "רעש" . הקלף מוסיף ואומר, שאתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, הימנעו מעקשנות מיותרת ומעיקשות חסרת טעם שמונעים מכם את היכולת לשחרר כעסים ישנים, למחול, לשכוח ולסלוח. ושנית, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות.

שילוב של שחרור ומחילה אמיתית פלוס עשיית דברים משמחים תאפשר לכם ליצור הקלה בנשמתכם. בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. חופשה או טיול עולים על הפרק ולמרות חוסר החשק הדבר מומלץ בעבורכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התלמוד מדבר על שלוש דרגות של ענווה, כלומר שלוש דרגות של הבנה שאין כוח אחר בעולם מלבד זה של אלוקים. דוד המלך מייצג דרגה אחת. הוא אמר: "אנוכי תולעת ולא איש". אברהם אבינו מייצג דרגה שנייה, עמוקה יותר של ענווה. הוא אמר לעצמו: "אנוכי עפר ואפר". את דרגת הענווה הגדולה ביותר מייצג משה, שאמר: "נחנו מה", כלומר שום דבר.

בתולה:

היכולת לפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם, תעמוד במרכזו של שבוע זה. נסו עד כמה שניתן לגלות סבלנות וארך רוח כלפי האחר. חשיבה חיובית והתנהגות טולראנטית יאפשרו לכם לחצות גבולות ולהשפיע בחיוב על גורלכם. רבים מבני מזל בתולה ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת.

מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את הגבולות הקיימים בכם ולהתחבר לאמונה שיש בכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, נתיב אשר אמור להוביל אתכם לשלווה, לסיפוק וליציבות.

בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות. זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם. לאלו מכם המתכננים את הרחבת המשפחה מראים הקלפים כי הכיוון הוא חיובי וניתן לראות שהריון ולידה עולים על הפרק. יחד עם זאת, למי שאינו מעוניין בהרחבת המשפחה כדאי להיזהר ולהישמר מהריון בלתי צפוי או רצוי. כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן, שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

מאזניים:

שבוע חיובי בפתח. נושאים שקשורים באהבה על הביטייה השונים יעסיקו אתכם. באפן כללי: כעת זה זמן של החלמה, ריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית כאחד. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה.

נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם.

בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו.

זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

עקרב:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח… שקרים שאתם מספרים לעצמכם ומאמ ינים בהם, מונעים מכם להגיע לידי פיתרון. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית/עסקית.

בקיצור, בשבוע זה זכרו! שלא כל הנוצץ זהב והיזהרו מאנשים מניפולטורים שלא יעקצו אתכם!! בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר עצמי, עשוי להיות בעוכרכם בעתיד.

זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם.

לרווקים: בשבוע זה חשוב להיזהר שלא יגנבו לכם את הלב. ולכן אל תמהרו להענק את עצמכם לפני שאתם בודקים היטב מי זה שעומד מולכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. קריאת מזמור צא' בתהילים יש בכוחו לחזק אתכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי המסורת היהודית, לפני כל עשייה בעלת משמעות, יש נוהגים לעצור ולהגיד: "הריני מוכן ומזומן ל…" זוהי מעין הודעה – עכשיו אני מפנה את המוח שלי מכל מחשבה אחרת ומתרכז בעצם עשיית הפעולה.

קשת:

השבוע חיובי בעבורכם. וברוך השם, דברים מתחילים להסתדר לכם. בשבוע זה יש המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. בשבוע זה עליכם לפעול ולאמץ חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. בשבוע זה עליכם להפגין אופטימיות ואמונה, בשבוע זה יש אצל רבים מכם מעבר ושינוי חיובי ומבורך. ולכן, בשבוע זה חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה.

לסיכום: שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מכם מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

זוגיות: אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. הציטוט השבועי: “בחיים אתם מקבלים רק את מה שיש לכם אומץ לבקש.” – אופרה ווינפרי. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לפעמים הבחירות הלא נכונות מביאות אותנו למקומות הנכונים.. הרבה אנשים לא מבינים את זה, אך הדבר שאתם חושבים שהוא הגרוע ביותר שיכל לקרות לכם, לפעמים מתגלה כדבר הכי טוב שיכל לקרות לכם. אף אחד לא יודע מה צופן העתיד, אז אל תחשבו על הגרוע מכל עד שתראו את התוצאות.

גדי:

בשבוע זה נושא התעסוקה, מקבל תפנית חיובית שמאפשרת לכם לראות את מצבכם באור אחר. שיפור בדימוי העצמי שלכם וערך העצמי, מציב אתכם בנקודה אנרגטית חיובית שמאפשרת לכם לפעול ממקום מואר יותר. . המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם.

התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל גדי, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. הקפידו על תחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה שמה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. נסו להתעלות מעל עלבון או כעס גילוי בגרות שכזו יאפשר לכם להניע תהליך של דו שיח. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: יש ביטוי בפרקי אבות: "איזהו עשיר? השמח בחלקו". הכרת תודה היא, אם כן, מצב של בחירה. זו בחירה לראות בכל מצב גם את מה שטוב בו. בכל מצב, גם הקשה ביותר, יש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא טריוויאלי- האנשים שיש לנו בחיים, משפחה, חברים, בריאות פיזית ונפשית, הרווחה היחסית, ההתקדמות שאנו עושים בכל תחומי החיים. כל "מתנה" שאנו מקבלים מהיקום או נותנים לעצמנו היא סיבה לחגיגה. הכרת תודה מחזירה אותנו לפרופורציות, נותנת שקט נפשי, ומעניקה תחושה שבסך הכל החיים שלנו בסדר, אם לא יותר מכך.

דלי:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין בפתח וסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו ב"ה רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. מצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי.

באופן כללי: כעסים שאתם שומרים בליבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים.

בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מוויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה לאט לאט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

דגים:

השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות.

השבוע יש לכם נטייה להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל דגים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן