כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דיון סוער במועצת העיר חולון על דו״ח המבקר

יו"ר ועדת הביקורת והמועמד לראשות העיר שי קינן: "כ-20% מהתקנים במוקד העירוני אינם מאוישים, זו פגיעה אנושה בשירות לתושב"-כל הנתונים מהדו"ח הקשה ב goitem חדשות חולון

דיון סוער במועצת העיר חולון על דו״ח המבקר. יו"ר ועדת הביקורת והמועמד לראשות העיר שי קינן: "כ-20% מהתקנים במוקד העירוני אינם מאוישים, זו פגיעה אנושה בשירות לתושב"

בישיבת המועצה האחרונה של עיריית חולון, התייחס המועמד לראשות העיר, שי קינן, לשורת מחדלים בהתנהלות העירייה, החל מהמוקד העירוני ועד לאגפי הרישוי והרווחה, אשר פוגעים באופן חמור באיכות השירות לתושב – ולא נעשה דבר לתקנם, למרות שעל חלקם המבקר התריע מספר פעמים.

קינן התייחס בדבריו לדו״ח המבקר ממנו עולה כי כ-20 אחוזים מהתקנים במוקד העירוני של עיריית חולון אינם מאוישים. כמו כן, הנהלים לא עודכנו בפעם האחרונה לפני 20 שנה. "אין רישום ותיעוד מסודר של הפניות למוקד. ברגע שפנייה לא מטופלת, היא הופכת לתלונה. בניסיון לייצר מצג שהוא, לצערי, לא נכון, הפניות הללו אינן מקוטלגות כתלונה ונותרות תחת משבצת של "פנייה"  – חייבים לתקן ולשרש את התופעה הזו" אמר קינן בישיבת המועצה, "זה דבר שנאמר למוקד מספר פעמים על ידי המבקר ולצערי הרב, לא תוקן. בנוסף, המוקד הבטיח שיגיש דו"ח עם התיקונים עד לחודש מאי השנה – וזה לא קרה". 

קינן התייחס לנעשה במינהל רווחה ושירותים חברתיים, שם 17 תקנים אינם מאוישים ונהלי העירייה לא עודכנו זמן רב. "אגף הרווחה מקבל תרומות – וזה דבר מבורך, אבל אין שום תיעוד לתרומות האלה, אין חשבון ייעודי לקבלת התרומות. זה בהחלט לא תקין שאין חשבון ייעודי לתרומות".

תחום נוסף שנפגע בשל נהלי עבודה בלתי עדכניים ומערך מחשוב הדורש ייעול הוא אגף רישוי, בנייה ומינהל תכנון. "כמו בשאר האגפים, גם כאן יש לעדכן את נהלי העבודה" אמר קינן, "וכן, לשפר ולייעל את מערך המחשוב – יש לנו שתי מערכות נפרדות שלא מדברות ביניהן. מתוך עשר בקשות שנדגמו, בשמונה מהן המידע נמסר לתושבים בחלוף יותר משלושים יום – בעוד שהחוק מגביל את המענה לשלושים ימים בלבד. כלומר העירייה מפספסת ב-80 אחוזים מבקשות התושבים וזה פגיעה קשה בשירות לתושב".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן