כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היסטוריה: הקו האדום של הרכבת הקלה ה׳דנקל׳ יצאה לנסיעה הראשונה מבת ים לפתח תקווה

כל הפרטים והתמונות בחדשות goitem ומה חושב על כך צביקה ברוט ראש עיריית בת ים

היסטוריה: הקו האדום של הרכבת הקלה ה׳דנקל׳ יצאה לנסיעה הראשונה מבת ים לפתח תקווה

עשרות נוסעים פקדו את הרכבת הראשונה שיצאה בשעה 05:40 לצד מנכ״ל נת״ע חיים גליק ומנכ״ל תבל עמירם אוחיון.

בין הנוסעים הראשונים שהגיעו- קותי אלעזר, פנסיונר בן 70 ומשפחות שהגיעו מנהריה, חיפה ומקומות נוספים.

מיה ליקוורניק יו"ר נת"ע ומנכ"ל נת"ע חיים גליק: "פתיחת הקו האדום הוא רגע הסטורי, גאווה עצומה, זהו אחד הפרויקטים התשתיתיים הגדולים שנבנו במדינה, פרויקט שישנה דרך חיים למיליוני נוסעים, ומנוע כלכלי שישפיע על כלכלת ישראל".
בהודעה משותפת מבקשים ליקוורניק וגליק להודות לכלל השותפים בפרויקט. " מדובר בפרויקט חיים, 8 שנים ו3 ימים, אלפי עובדים, מאות חברות ישראליות ובינל"א, חב' תשתית לצד מערכות, פרויקט שאין דומה לו. הידע והנסיון שנצברו בישראל במהלך הפרויקט, יקפיצו את מדינת ישראל עשרות צעדים קדימה בכל הקשור לפרויקטי ענק מורכבים. הרווח הוא עצום. אנחנו גאים ומאושרים להעניק לתושבי ישראל מתנה כל כך משמעותית בשנתה ה75 של המדינה"

אמש כתב צביקה ברוט ראש עיריית בת ים


לפני כ-25 שנה הייתי דובר מועצת הנוער העירונית בבת-ים.
ראש העיר דאז קרא לנו והציג לנו תכנית שנראית דמיונית: רכבת קלה בבת-ים. תוך 5-6 שנים, הוא אמר, נגזור את הסרט.
אז איך אומרים? זה לקח קצת יותר זמן…
היום סגרתי מעגל כשחנכנו היום בהתרגשות גדולה את הרכבת הקלה. אני כבר לא דובר מועצת הנוער. עמדתי שם הפעם כראש העיר בת-ים, לצד מנכל הרכבת הקלה, ראש הממשלה והשרים, וכל אנשי המקצוע הטובים שעבדו על השלמת הפרויקט.
נכון, כולם יודעים שהתנגדתי לדרך הניהול של הפרויקט הזה בבת-ים לאורך השנים הקודמות.
אם אני הייתי ראש העיר לפני עשר שנים, בחיים לא הייתי מאשר את התוכנית שאושרה. הייתי מתעקש על מתווה תת קרקעי ברוב התוואי, פיצוי לעסקים שנפגעו, ושיפוי לתושבים שסבלו מהחפירות הארוכות.
אבל זה חלב שנשפך. כשקיבלנו את העיר לידינו שיפרנו יחד עם חברת נת״ע כל מה שאפשר, גייסנו עוד מליוני שקלים לעיר כדי לשפר תשתיות, והיום זכינו להשלים את המלאכה ולגזור את הסרט על הפרויקט הלאומי החשוב ביותר בעשורים האחרונים.
רגע לפני שנצא לדרך, חשוב לי להדגיש כמה כללים חשובים:

  1. אנא – הקפידו לא לחצות את המסילה שלא במעבר חציה, ותסבירו לילדים שלכם שאסור לנסוע עם אופניים או קורקינט בתוך התוואי. זה ממש מסוכן.
  2. אנחנו עובדים עם הרכבת הקלה על הנמכת העוצמה של הצלצול והכרוז של הרכבת בתחנות. זה בתהליך ביצוע.
  3. נבדקת עדיין בעיית בטיחות שנשארה ליד בית הספר תחכמוני, ובימים הקרובים היא תטופל על ידי יועץ הבטיחות.
    ועכשיו באמת אפשר להתפנות לחגיגות.
    מזל טוב, בת-ים. נסיעה טובה

קרדיט:נת"ע

רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן