כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שר הביטחון יואב גלנט מודיע על תמיכתו בשי קינן לראשות העיר חולון

: "אני מכיר את היכולות שלו ואני משוכנע שהוא יצעיד את חולון להצלחה"

שר הביטחון יואב גלנט מודיע על תמיכתו בשי קינן לראשות העיר חולון: "אני מכיר את היכולות שלו ואני משוכנע שהוא יצעיד את חולון להצלחה"

שר הביטחון יואב גלנט מפרסם הבוקר (שלישי) הודעה מיוחדת על תמיכתו בשי קינן בבחירות הקרובות לראשות העיר חולון. בסרטון מיוחד שפרסם אמר גלנט, "אני קורא לתושבי העיר חולון, יש לכם הזדמנות להשפיע ולשפר באופן משמעותי מאוד את מצבה של העיר חולון. תבחרו בשי קינן לראשות העיר ב-31 באוקטובר".

גלנט הוסיף: "אני מכיר את שי קינן ויודע מה היכולות שלו ואני משוכנע שהוא יצעיד את חולון למקומות הרבה יותר טובים. בחינוך, בתשתיות, בנוי. בכל דבר שהוא יעשה. יש לו הרבה מרץ, הרבה ידע והוא יעשה את זה מצויין. בהצלחה".

המועמד לראשות העיר חולון שי קינן: "אני מודה מקרב לב לשר הביטחון יואב גלנט שהוא ידיד ותיק של העיר חולון ומאחל לו המשך הצלחה בעבודה המצויינת שהוא עושה בניווט צה"ל וכל גופי הביטחון, אל מול האתגרים המורכבים שמציבים לנו אוייבי ישראל בכל הגזרות".

קינן הוא ממקורביו של שר הביטחון יואב גלנט שמוביל את הכוחות הפוליטיים בליכוד הקוראים להימנע מחקיקה משפטית שלא בהסכמה רחבה. כזכור, בחודשים האחרונים קרא קינן במספר הזדמנויות לתמוך בגיבוש הסכמות רחבות סביב החקיקה המשפטית ולהימנע מצעדים חד צדדים כדי למנוע את הפילוג בעם. השניים נפגשו בימים האחרונים שוב בלשכת שר הביטחון בקריה בתל אביב, שם הודיע גלנט על החלטתו לתמוך בשי קינן, בבחירות לראשות העיר חולון.


רוצים להיות מעודכנים בעוד נושאים שמעניינים אותכם? תצטרפו לקבוצות הווטסאפ שלנו בלחיצה אחת

1.להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

2.להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך לחצו כאן

3.להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

4.פורום הנדל"ן הוקם למענכם:ניתן לפרסם דירות למכירה והשכרה בחולון,בת ים וראשון לציון ובנוסף נפרסם כתבות הקשורות לנדל"ן-להצטרפות –לחצו כאן

5.קבוצת טיולים ופנאי – לקבלת המלצות ועידכונים באירועים מיוחדים ופנאי: להצטרפותלחצו כאן

6קבוצת עדכוני חדשות של חולון-להצטרפות לחצו כאן

7.קבוצת עדכוני חדשות של בת ים-להצטרפות לחצו כאן

8.קבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון-להצטרפות לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן