כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מכל קצוות העיר: פוליטיקאים ונבחרי הציבור לוקחים חלק במשמר העיר חולון

כל הפרטים בחדשות חולון goitem

מכל קצוות העיר: פוליטיקאים ונבחרי הציבור לוקחים חלק במשמר העיר חולון

ביממה האחרונה, ולאור ההצלחות הרבות של משמר העיר חולון, נראה כי גם נבחרי הציבור וגם הפוליטקאים, שעד לפני מספר ימים עסקו בקמפייני הבחירות, מבינים את חשיבות השמירה על חיי התושבים והדאגה הרבה.

בין הפוליטיקאים הלוקחים חלק בנושא, נמצאת ד"ר קרן גונן, אשר סייעה מאחורי הקלעים בכל הנושאים הבירוקרטיים להקמת המשמר וגיוס המתנדבים, עזרא סיטון, סגן ראש העיר החמוש בנשק והתנדב בעצמו בשכונה, ואמש הודיע שי קינן כי הוא קורא לראש העיר לקחת אחריות על חיי התושבים והכרה בפעילות שכבר נעשית בתוך 48 שעות.

ליאור אברהם, מקים משמר העיר: במשמר העיר הצטרפו מאות תושבים להגן על חיי שכניהם. אנו לא מפרידים בין תושבים לפוליטקאים ונבחרי ציבור ואוהבים את כולם. כל תושב שמוכן להתנדב ולעזור, ביכולותיו, מוזמן. כולי תקווה כי גם ראש העיר, מוטי ששון, יבין את המיזם האדיר שהוקם פה ונותן הוכחות בשטח והגנה אמיתית, ויעטוף אותו תחת מטרית הבטחון העירונית".

להצטרפות למשמר העיר חולון באמצעות האתר: לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן