סיכום שנת 2023 במוקד העירוני בנס ציונה
סיכום שנת 2023 הביא איתו נתונים מצויינים של פעילות המוקד העירוני והם מספרים שאתם צורכים את שירותי המוקד שלנו ושהנציגים שלנו- עושים עבודתם נאמנה. הנה כמה נתונים שאנחנו ממש גאים לחלוק ולשתף:
אז מה היה לנו?
זמן ההמתנה לנציג קוצר ביותר מחצי! ל 10 שניות בלבד. (הממוצע הארצי עומד על 28 שניות- זמן המתנה)
92.5% שבעי רצון מהשירות שקיבלו במוקד
84% שבעי רצון מאופן הטיפול בפניה
חברת R&M המספקת שירותי בדיקה ובקרה לרשויות וארגונים נתנה ציון של לא פחות מ- 96 (!!) למוקד נס ציונה
והנה עוד כמה דברים שמעניין לדעת:
🔹️ ב 2023 טיפל המוקד העירוני במעל 95,000 פניות! כפול משנה שעברה- העליה בגלל ריבוי פניות במלחמת חרבות ברזל וגם בגלל האמון שאתם נותנים בשירות והנגשתו ע"י הוספת ערוצי פניה כמו הווטסאפ והמסנג'ר
🔹️ השיפור בשירות נובע מתהליכי עומק שביצענו וכוללים: שדרוג דיגיטציה, הסדרת נהלי עבודה וגם הוספה והכשרה של נציגי השירות
🔹️ אנחנו שואלים אתכם בתום טיפול, באמצעות סקר שביעות הרצון לדעתכם. המשוב שאנחנו מקבלים מכם, עוזר לנו להוסיף ולהשתפר
קרדיט:עיריית נס ציונה
להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך- לחצו כאן