כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון מציגה: כשברוך ובטהובן פוגשים את המוזיקה הישראלית

המופע יתקיים בתאריך 18.01.24 יום חמישי, בשעה 20:00, היכל התרבות רחובות

התזמורת הסימפונית הישראלית מוכיחה שהמנגינה חייבת להימשך, וממשיכה למלא את האולמות במוזיקה קלאסית נפלאה, המתובלת בעיבודים תזמורתיים מפתיעים לשירים ישראליים.

ביום חמישי הבא (18.01) תעלה התזמורת, בניצוחו של רתם ניר שמונה לאחרונה לשמש כעוזרו של המנהל המוזיקלי בתזמורת, דן אטינגר, למופע בלתי נשכח שיפגיש על הבמה בין יצירותיהם של ברוך ובטהובן ובין יצירות תזמורתיות ישראליות, כפי שעיבד אותן הצ'לן המוערך דורון טויסטר  

בין היצירות הישראליות שזכו לעיבודים ייחודיים, ייהנה הקהל משיר ארץ (סשה ארגוב), לך למדבר (סשה ארגוב) ושיר אהבה ישן  -אניטה  וחואן  (נחום היימן). העיבודים הנוסטלגיים והמרגשים, שיהוו פאוזה ישראלית בין היצירות הקלאסיות, נעשו בידי הצ'לן הראשי של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, דורון טויסטר, בוגר אונ' בלומינגטון, אינדיאנה (ארה"ב), שם שימש כעוזר הוראה לצ'לן הידוע יאנוש שטרקר. טויסטר עוסק בשנים האחרונות בהלחנה ובעיבודים להרכבים שונים- החל מהרכב קאמרי של שני כלים ועד לעיבודים לתזמורת סימפונית מלאה. בפסטיבל האביב הבינלאומי האחרון, כיכבו עיבודיו ליצירותיו של יהודה גלאנץ.

עיבודיו המרגשים של טויסטר ליצירות הישראליות, ישולבו בין קטעי הקונצרט:

ברוך – כל נדרי לצ'לו ותזמורת 
בטהובן סימפוניה  מס. 5 
סיבליוס – ואלס טריסט 
עיבודים תזמורתיים לשירים ישראלים –דורון טויסטר 


מנצח: רתם ניר

18.01.24 יום חמישי, בשעה 20:00, היכל התרבות רחובות

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

90-205 שקל

קרדיט תמונה: יואב ארטשיק

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן