כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הודעת עיריית נס ציונה, יום ו', 19.1.24

לקראת סוף השבוע, סיכום שבועי והודעות

הודעת עיריית נס ציונה, יום ו', 19.1.24

לקראת סוף השבוע, סיכום שבועי והודעות:

ביטחון ואבטחה
במהלך השבוע האחרון – מיום שבת ועד היום: ללא אזעקות בנס ציונה.
בעקבות האירוע הביטחוני ברעננה השבוע, עיריית נס ציונה הידקה את מערך האבטחה תוך מתן דגש על סיורים יזומים באתרי בניה ועסקים- לאיתור שב"חים בעיר. בהמשך לסיורים אותרו ונעצרו 2 שב"חים ובעל העסק עוכב לחקירה.
השבוע בוצע ניסוי צופרים בנוכחות קצין קשר מחוזי של פיקוד העורף, במקומות בהם דווחו תושבים על פערים בשמיעת האזעקה. ניסוי הצופרים הסתיים בהצלחה, כלל הצופרים בעיר נשמעים באופן תקין.

איסור שימוש בזיקוקים- חל איסור על הפעלת זיקוקים גם באירועים פרטיים. השבוע הופעלו זיקוקים באירוע פרטי בניגוד לחוק. המפעיל זומן לחקירה במשטרה ונרשם לו דוח. אנחנו נמצאים בימים מתוחים בהם כל רעש חריג יכול לעורר בהלה או חרדה. נבקש לגלות רגישות, לנהוג באחריות ולהימנע מהפעלת זיקוקים.

חינוך
גם השבוע המשיכו תרגולים בבתי הספר של כניסת תלמידים למרחבים בזמן ההתגוננות. התרגולים בניהול ופיקוח מפקד יחידת הקישור לרשות של פיקוד העורף.
השבוע התקיימו מפגשי חשיפה למסלול המונטסורי עבור העולים לכיתה א' ועבור עולים לגן חובה. עשרות הורים הגיעו לשמוע ולהתעניין במסלול הייחודי.
ערבי חשיפה לעולים לחטיבות הביניים והסבר על כיתות ייחודיות יתקיימו בבתי הספר: פארק המדע, בן יהודה, בן גוריון וגולדה מאיר. כל הפרטים כאן: https://did.li/bourl
ניתן להגיש בקשה למלגה עבור השתתפות בצהרוני גני הילדים עד לתאריך 4.2.24. פרטים על זכאות והגשת בקשה כאן: https://did.li/4S8w5


שירותים וקהילה
עיריית נס ציונה הצטרפה השבוע למהלך הארצי לציון 100 ימי לחימה. עשרות תושבים הגיעו לרחבת קריית התרבות והפריחו יחד בלונים בצבעים כחול, לבן וצהוב- בתקווה לשובם של החטופים ולשלומם של החיילים.
מגוון פעילויות ינואר לכל המשפחה בפארק הספורט, בניהן פעילות ט"ו בשבט שתתקיים בשבוע הבא. כל הפרטים כאן: https://www.nzc.org.il/articles/item/276/
תושבי נס ציונה צועדים כחול לבן. צעדת נס ציונה יוצאת לדרך, ותתקיים השנה במתכונת מיוחדת בתאריך: 10.2.24. כל הפרטים כאן: https://www.nzc.org.il/articles/item/277/
שוק העוטף והצפון חזר. מוזמנים להגיע ולפרגן לעסקים מיישובי קו העימות היום, יום שישי, 19.1.24 בין השעות 09:00-14:00 בחניון אשכול פיס.

קרדיט:עיריית נס ציונה

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בווטסאפ או בטלגרם?-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן