מי קנה את הקול שלכם בבחירות לראשות העיר חולון? ד"ר קרן גונן, יוצאת בקמפיין נועז
בעוד שבוע בדיוק יערכו הבחירות לרשויות המקומיות. על אף המערכת המנומנמת מעט בשל האירועים המתרחשים במדינה, נראה שיש מישהי שמצליחה להוציא מהתושבים אמוציות רבות.
היום, העלתה ד"ר קרן גונן, המועמדת לראשות העיר את השאלה המטרידה ביותר בטרם הבחירות: כמה עולה לקנות קול של תושב, אשר ישפיע על בחירות לראשות עיר.
חשוב להגיד, שזה צעד חריג בו מועמדת חושפת את המידע לציבור, ובעצם מוכיחה בעקיפין כי בזכות פרסום ובזבוז של כספי מיסים המגיע ממנדטים בעבר, תושבים חושבים שהם בוחרים במועמד שטוב להם, בזמן שבפועל, הינדסו את תודעתם בכסף.
במודעה שהעלתה, הציגה גונן את ההשקעה של המועמד, ובכך בעצם הראתה כי הציבור מושפע מפרסום ולא בהכרח מאיכות המועמד.
ד"ר קרן גונן: "חשוב שהציבור ידע שהוא עובר הנדסת תודעה. לתושבים אין כח להכיר מועמדים, ללמוד על הניסיון שלהם, על מה עשו במועצה ומה יעשו עבורם.
במרבית המקרים, הבחירה של רוב התושבים נובעת מכמות החשיפה בשלטי חוצות ופרסומים שונים.
דווקא בשל העובדה שישראל נכנסת למיתון עמוק בצל המלחמה, חשוב למצוא מועמד שיודע לשמור על כספי התושבים ולא לבזבז אותם כדי להאדיר את שמו. יש כאן הזדמנות חד פעמית של התושבים להגיד, את הדעה שלי לא קונים בכסף שלי, ולצאת להצביע למועמד הראוי ששמר על הכסף שלו.
מעבר לזה, ההסטוריה התעסוקתית של מועמד, לצד השכלתו, שירותי הצבאי והכרותו עם עיריית חולון צריכים להיות הפרמטרים לבחירה, ולא חיוך על שלטים".