כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

"רצים לזכרם" בחולון

רגע לפני חגיגות יום העצמאות: כל הפרטים על האירוע המרגש

"רצים לזכרם" בחולון
ניפגש בשעה 17:10 ברחבת המדיטק בכניסה למוזיאון העיצוב. (שימו לב שיש אירוע נוסף בצד השני של הרחבה, של הפועל חולון, לא להתבלבל) תזהו אותנו בחולצות הלבנות.
נתכנס לטקס קצרצר של מספר מילים לזכרם ונצא לריצה/הליכה בשני מסלולים לבחירה:
🔴מסלול קצר 2 ק"מ: מתאים להליכה/ריצה וגם לילדים ומשפחות, מדובר בחצי מסלול גולדה, מסיימים במרכז המסחרי של פנחס אילון/מרגנית ליד הרולדין. משם הליכה קצרה חזרה למי שהגיע ברכב, דרך אילונה פהר לחניון המדיטק.
🔴מסלול ארוך 5 ק"מ: מתאים לריצה, גם ילדים שרצים יכולים, נרוץ מזרחה על גולדה כמו במסלול הראשון, ימינה לדוד אלעזר, ק"מ לתוך שבילי מולדת, חזרה דרך בגין, ימינה לברקת כניסה דרך אורנה פורת לנקודת הסיום שבחניה האחורית של המדיטק.
שימו לב שלא ניתן לחזור לרחבת המדיטק עצמה מאחר ומשעה שש האיזור יהיה סגור כשטח סטרילי ובדיקות חבלנים לקראת אירוע העצמאות בערב.

🔴מה להביא?
דגל למי שיש (אחלק גם דגלים לריצה למי שריצה).
סיכות בטחון 🧷 להצמדת השם לבגד (אחלק למי שאין).
🔴מי שלא הזמין.ה חולצת מרוץ – יש לבוא בחולצה לבנה, מי שרוצה ניתן עדיין להזמין ולאסוף בקניון חולון במשביר לצרכן (מחר בשעות 9-15).
ניפגש כולנו יחד לזכרם של כל מי שלא איתנו והקריב עצמו.ה למעננו
לפרטים, הילה 052-4782142

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן