כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כבוד גדול: בוגרת כפר הנוער ויצו נחלת יהודה בראשון לציון קיבלה את אות נשיא המדינה ביום העצמאות

ארינה הגיעה לכפר במחזור הראשון של נעל"ה, נערה מצטיינת וערכית, אהובה על חבריה ועל הצוות החינוכי. אנו מאחלים לה בהצלחה בהמשך."

בוגרת כפר הנוער ויצו נחלת יהודה בראשון לציון קיבלה את אות נשיא המדינה ביום העצמאות

סמלת ארינה בובריקינה, בת 20 מקרית ביאליק עלתה לארץ מבלארוס דרך תכנית נעל"ה כשהייתה בת 16 ולמדה בפנימייה בכפר הנוער ויצו נחלת יהודה. ארינה משרתת כמש"קית ר"ם 2 במרפ"א צפון ובמסגרת תפקידה מסייעת ודואגת לחיילים במסירות רבה.

ארינה מספרת: "עליתי לארץ בשנת 2019 דרך תוכנית נעל״ה והתקבלתי לפנימייה בראשון לציון ששמה ויצו נחלת יהודה, אחרי שסיימתי בית ספר התגייסתי לצבא לתפקיד משקית רמ 2. משמעות התפקיד הוא לעזור לחיילים פצועים וחולים בזמן ההחלמה שלהם. להיות אדם שידאג לכל מה שהחייל יצטרך באותו תקופה. בזמן המלחמה התפקיד קיבל עוד יותר משמעות כי היינו צריכים לטפל במקרים הרבה יותר קשים מהרגיל. כשאמרו לי שקיבלתי הצטיינות נשיא, התרגשתי מאוד ומיד סיפרתי למשפחה ועדכנתי בקבוצה של הפנימייה.
אני מאמינה שזה שהייתי בפנימייה מאוד עזר לי להאמין בעצמי ולעזור לאחר בכל מה שאני יכולה. בסיום י״ב קיבלתי הצטיינות מופת וזה הראה לי שהאנשים שסביבי רואים ומעריכים את מה שאני עושה. עם התחושה הזאת סיימתי בית ספר והתגייסתי לצבא. אני מאוד מתגעגעת לתקופה שהייתי בפנימייה כי כל האנשים שהיו סביבי היו הכי טובים שיש ולמדתי מהם המון דברים, שעזרו לי בעתיד. למדתי להיות אחראית, פרואקטיבית ותמיד לעזור לאחר."

לדברי גליה מירון, מנהלת כפר הנוער ויצו נחלת יהודה, "כפר הנוער גאה להיות חלק מתוכנית נעל"ה – נוער עולה לפני הורים. מזה 5 שנים הכפר קולט תלמידים מחו"ל בכתה יוד שלומדים ומתחנכים עד סוף י"ב בביה"ס ובפנימייה. התוכנית ערכית וציונית, מעודדת עלייה ומצוינות בכל תחומי החיים ומייצרת אקלים חינוכי של רב תרבותיות ועושר חברתי.
אנו גאים בארינה שזכתה במצטיינת נשיא. ארינה הגיעה לכפר במחזור הראשון של נעל"ה, נערה מצטיינת וערכית, אהובה על חבריה ועל הצוות החינוכי. אנו מאחלים לה בהצלחה בהמשך."

התמונה מתוך את"צ-


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן