כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נורית בייסקי, דוברת עיריית חולון ב-25 השנים האחרונות, פורשת לגמלאות

בייסקי: "זכיתי בתפקיד מרתק ומשמעותי, וכעת הגיעה העת להפחית את האינטנסיביות המאפיינת את עבודת הדוברות ולעשות דברים אחרים"

נורית בייסקי, דוברת עיריית חולון ב-25 השנים האחרונות, פורשת לגמלאות

בייסקי: "זכיתי בתפקיד מרתק ומשמעותי, וכעת הגיעה העת להפחית את האינטנסיביות המאפיינת את עבודת הדוברות ולעשות דברים אחרים"

לאחר 25 שנים בעיריית חולון, תסיים השבוע נורית בייסקי את עבודתה כדוברת עיריית חולון ותפרוש לגמלאות. בייסקי, בעלת תואר שני בתקשורת ועיתונות, החלה את עבודתה בשנת 1999 כעוזרת לדוברת עיריית חולון דאז, יפעת בן חי-שגב, ובשנת 2002 החלה לכהן כדוברת העירייה. לפני כן עבדה כעיתונאית בטלוויזיה החינוכית. במסגרת עבודתה, הובילה בייסקי מקצועית, בין היתר, את פיתוח המותג "עיר הילדים", שהצליח מעל ומעבר ושיפר משמעותית את תדמיתה של חולון בארץ כולה. כמו כן, הובילה את מיתוג השפה העירונית החדשה, כולל הטמעת סמליל (לוגו) העירייה העדכני ועוד ועוד.

לאורך השנים זכתה בייסקי לקבל הערכה רבה מקרב עובדי העירייה וחברות הבת כמו גם מעיתונאים רבים בעיר ובארץ, שהוקירו את מקצועיותה הרבה.

נורית בייסקי: "קשה מאוד לסכם רבע מאה של עשייה מגוונת, שכל מטרתה להביא לידיעת הציבור בשלל דרכים את הפעילות ביחידות העירייה השונות, ולהוות כתובת מקצועית בין העירייה לבין נציגי התקשורת הרבים. במשך כל השנים הללו עיריית חולון הייתה לי בית שני (ולפעמים אף בית ראשון…). בעירייה צמחתי והתפתחתי ברמה האישית והמקצועית, והיא היוותה עבורי במשך כל השנים מקום של עשייה, יצירה וחשיבה וכר פורה לעבודה משותפת מאתגרת ומשמעותית. יחד עם עובדי העירייה המסורים, בעבר ובהווה, ראיתי מקרוב את הרצון ואת המאמץ לייצר עירייה מקצועית ושירותית, ועיר טובה שבה איכות חיים גבוהה.


תודה ענקית לראש העיר לשעבר מוטי ששון, על הרוח הגבית לאורך כל השנים ועל המשמעות שייחס לתפקיד הדוברות העירונית. בהזדמנות זו אני שולחת ברכת הצלחה לראש העיר המכהן שי קינן, ומאחלת לו לעשות רק טוב למען תושבי העיר.

תודה מיוחדת למנכ"ל העירייה, ארז נסים, על שלוש שנים נפלאות ביחד, על התמיכה האישית והמקצועית ועל עשייה מעניינת ומשמעותית. והכי הכי – תודה גדולה לצוותי הדוברות וההסברה המקצועיים והאכפתיים, שבלעדיהם הדברים לא היו קורים. מאחלת לכולנו ימים טובים יותר ומתפללת לחזרת החטופים במהרה הביתה. נושאת תפילה גם לשלומם של חיילי צה"ל היקרים שישובו בשלום לביתם".

בשלב זה טרם נבחר דובר חדש לעירייה והתפקיד מצוי בהליכי מכרז.

צילום: טל קירשנבאום

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

להצטרפות לערוץ החדשות המקומיות – ערוץ החדשות המקומיות של חולון,בת ים,ראשון לציון וערי הסביבה ב-WhatsApp:‏לחצו כאן וסמנו עוקב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן