כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

על רקע מלחמת חרבות ברזל : תערוכה מיוחדת עם סיפורי הגבורה מהמלחמה של האחים והאחיות מוולפסון הוקמה בלובי ביה"ח

התערוכה שנפרסה השבוע בלובי בית החולים, מציגה סיפורים אישיים ומרגשים של אחים והאחיות שגילו אומץ ומנהיגות בשבת השחורה ובמהלך מלחמת "חרבות ברזל".

על רקע מלחמת חרבות ברזל : תערוכה מיוחדת עם סיפורי הגבורה מהמלחמה של האחים והאחיות מוולפסון הוקמה בלובי ביה"ח

לכבוד שבוע האחיות הבינלאומי, בוולפסון מתקיימת תערוכת סיפורי גבורה של אחים ואחיות. התערוכה שנפרסה השבוע בלובי בית החולים, מציגה סיפורים אישיים ומרגשים של אחים והאחיות שגילו אומץ ומנהיגות בשבת השחורה ובמהלך מלחמת "חרבות ברזל".

אחת האחיות שהציגה את סיפורה היא יעל כהן, אחות מפקחת מניעת זיהומים במרכז הרפואי וולפסון ששכלה את אחותה, גילה פלד ז"ל, אחות במקצועה, גיסה יזהר פלד ז"ל ואחיינה דניאל פלד ז"ל בשבת השחורה. גילה יזהר ודניאל נרצחו בידי מחבלי החמאס בעת שהסתתרו בביתם בכפר עזה ב-07.10.24.

"גילה ז"ל תמיד הייתה נכונה לעזור, להקשיב, לתמוך וכל מטופליה קראו לה "גילה המלאך". המקצוע המשותף לי ולאחותי יצר ביננו קשר ייחודי ושפה משותפת מעבר לקשר המשפחתי. היו לנו נושאי שיחה משותפים רבים. היינו זו לזו אוזן קשבת בנושאים האישיים והמקצועיים. מותם של גילה, יזהר ודניאל השאיר חלל ענק בחיי" מוסיפה יעל כהן.

אח נוסף שסיפורו הוצג בתערוכה הוא אלי גלברט, סגן אח אחראי במחלקה לרפואה דחופה. בבוקר השבת השחורה אלי נקרא למילואים, עלה על מדים והתייצב מיד ברמת הגולן כדי להכשיר את הפלוגה לטפל בפצועים. בהמשך, לקח חלק בתכנון והוצאה לפועל של מבצע "יד לאחות" והיה בין הראשונים שקיבלו את פניהן של השבות שחזקו מהתופת. בנוסף השתתף אלי במבצע צבאי חשוב בדרום שנחל הצלחה גדולה מאוד :"הידיעה שאני שם ויש ביכולתי את הידע, הניסיון והכישורים הנדרשים להציל את חייו של לוחם היא זכות ונותנת לי סיפוק רב".


קרדיט:המרכז הרפואי וולפסון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן