כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרוגה ופצועים באירוע קשה ודרמטי

כל הפרטים בחדשות goitem

רכב עלה באש באשקלון: צעירה נהרגה, ילדה במצב אנוש ופצוע בינוני

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילדה כבת 5 במצב אנוש ולפצוע בינוני (כבן 40) כתוצאה מרכבם שעלה באש ברחוב בריכת רם באשקלון. כמו כן: למרבה הצער נקבע מותה של צעירה כבת 20.

מנחם בללו חובש וראש סניף איחוד הצלה באשקלון מסר: "התקבל דיווח על רכב שעולה באש. העקנו בזירה סיוע רפואי לילדה כבת 5 במצב אנוש ולפצוע בינוני כבן 40. כמו כן: למרבה הצער נקבע מותה של צעירה כבת 20 עקב אופי הפציעות והכוויות הקשות מהן סבלה".

חובש רפואת חירום במד"א איציק אלבז סיפר: "כשהגעתי לרחוב ראיתי רכב שעולה באש. בחצר בניין סמוך שכבה ילדה כבת 8 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ואזרחים שהיו במקום ביצעו בה פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מוקד 101 של מד"א.

גבר כבן 45 וגבר כבן 28 שסבלו מכוויות היו בסמוך לרכב. הענקנו טיפול רפואי לפצועים והם פונו לבית החולים כשמצבה של הילדה אנוש והגברים בינוני. לאחר תום פעולות כיבוי הרכב אותרה בתוכו צעירה כבת 20 ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום. מספר עוברי אורח נפגעי חרדה מטופלים במקום"


ממשטרת ישראל נמסר:

לאחר חקירה ראשונית של חבלני המשטרה, עולה כי המקור לפיצוץ הנו מטען חבלה.

מהזירה פונו 3 פצועים, בהם 2 גברים במצב קל-בינוני, וקטינה כבת 7 במצב אנוש.
בנוסף, בזירה נקבע מותה של אישה שטרם זוהתה.

חוקרי המשטרה בהם היחידה המרכזית של מרחב לכיש, החלו לחקור את המקרה.

צילום:איחוד והצלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן