כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ענת קוצר גפני: מנהלת קהילת The Women's yes club – סיורי אומנות וטיולי תוכן לנשים

הטור של מיכל ברוטפלד

מאז ומתמיד ארגנה ענת לחברותיה ימי כיף וחוויה בנושאים של אומנות, טבע אופנה ומיסטיקה בארץ וגם בעולם. ובכל מקום בעולם איליו הגיעה עם בן זוגה – קבעה להשתתף בסיור אמנות. ואז , לפני כשנה וחצי החליטה להפוך את התחביב לעסק (ענת מגיעה מרקע של אמנות, למדה תולדות האמנות, עיצוב אופנה, תקשורת חזותית, ועסקה ב 20 שנה האחרונות במיתוג , עיצוב גרפי והקמת אתרים). לדבריה "הרגישה צורך להביא שמחה וחיבור לעוד נשים ופתחה את עולמה לנשים שאוהבות יופי , אומנות ורוצות חיבור לעצמן והאחת לשנייה.

 "הרעיון הוא לפתוח דלת ליוצרים – לתת להם במה, ולתת לנשים להציץ ולקבל השראה מאמנות, מאומניות, מסיפורי המסע והדרך – יוצאים עם לב פתוח ורחב".

 ענת  אוצרת אמנים ובעלי עסקים שמדברים אליה,  חשוב לה שבסיורים יהיה  גם מקום להכרות בין הנשים. שיהיה מפגש אמיתי בעל ערך. לא רק מכיוון האמנות.

את מועדון חוויות התוכן הקימה ענת לנשים שאומרות ׳כן׳ לחיים ורוצות להעשיר את עולמן בחוויות, סיורים מפגשים וסדנאות . סיורי אמנות בפרדס חנה, בנימינה, מעגן מיכאל , אביאל ועוד, סיורי אופנה, סיורי מיסטיקה בפרדס חנה , וכמובן הכי חשוב בחברת נשים איכותיות במיוחד.

ענת גם מפיקה סיורים פרטיים לארגונים לפי תקציב , או סיורים פרטיים לחגיגת ימי הולדת , קבוצת חברות שלרוצה לחגוג יחד. אפשר ליצור גם סיורים שמשולבת בהם סדנה קצרה , אפשר עם אוכל מפנק, אלכוהול, מה שרוצים ולפי תקציב".


השבוע יצאתי לסיור בלוגריות עם ענת, פתחנו את הבוקר "טראק במושבה אלונה"  ‏@truck_bamoshava_alona

שתינו קפה איכותי לצד סנדוויץ' קוראסון  (נדיר) במילוי של גבינת מוצרלה, עגבנייה, בזיליקום ובלסמי מצומצם.

נקודת המפגש הראשונה היתה אצל לאורה מרים בירןהדפס בוטני צובעת בדים בצבעים טבעיים המופקים מן הטבע ומדפיסה באמצעות עלים, קליפות ופרחים על בדים רכים וטבעיים שנוגעים ברכות ועוטפים את הגוף. בכל צבע יש תדר , בכל צמח יש תדר כך שהדפסים הופכים את הבדים לטעונים באנרגיה מיוחדת, יש לה סדנאות ארוכות וקצרות בהם לומדים לצבוע , להדפיס ולהתחבר לטבע.

המשכנו לאמנית אביטל אושרוביץ, ציירת בצבעי שמן ואקריליק. גם היא מחוברת לטבע , הסטודיו שלה משקיף לשדות באביאל וכל היצרה שלה סובבת סביב ציור טבע, פרחים, עלים, זרים…הציור יוצא מתוך צורך פנימי והוא משתנה לפי עונות השנה . בדרך כלל מציירת את העונה שבה היא נמצאת ולפני הציור מצלמת את הטבע בזמן הטיול, וכך יכולה להתחבר אל העבודה אל האדמה הסלעים והצמחים. @avitalos_

בהמשך פגשנו את דולב ואליצור  מסטודיו "מקור המלאכה" שמייצרים נרות משעוות דבורים. הנרות נעשים בעבודת יד בעזרת דונג טבעי שהומס בשיטה המסורתית על פתיל כותנה. הסטודיו של הזוג מדיף ניחוח דבש טבעי כאשר נר שעוות דבורים טבעית מטהרים את החלל עם להבה בוהקת בגוונים חמים שממלא את החדר באור מלטף. השעווה היא 100% טבעית ומקומית ומחלצים אותה מעודפי הכוורת. גם הם מציאים סדנאות יצירת נרות חוויה משובחת! בחצר יש להם חנות קטנה ומטריפה עם כל סוגי הניירות ‏@craftsorigin

את ביקורנו האמנותי סיימנו אצל שילה אורנגר – אמנית מיחזור From junk to magic . יוצרת מילדות, אמנית מיוחדת במינה המתמחה בתחום האסמבלאז' שמהווה מקום ביטוי לרוח ומסר בעבודה עם חומרים נטושים, משלבת מגוון טכניקות בצורה אינטואטיבית, רקמה על נייר, קליגרפיה בכתב שפתחה היא רושמת בנוצה ודיו ומשלבת פיסות בד שמוצאת, חוטים, שברי מראות, מתכות, עלי זהב 24 קראט ועוד מגוון חומרים.  הסטודיו שלה כמו צריף קטן ומלא ביצירות מדהימות של הרבה חלודה וזהב יחד. @shilaoringerartist.

כמובן שאי אפשר לסיים סיור פורה שכזה מבלי למלא את הבטן באוכל טוב ויין, אז נכנסו לבית הקפה של נריה בכפר גליקסון וטעמנו סלטים, פוקצ'ות, מיטבלים ולחמים לצד היין הלבן  של מון ווין שמזגה לנו מרינה @monvin_il.

אינסטגרם לחצו כאן

לכניסה לפייסבוק לחצו כאן

קבוצת ווצטאפ שקטה עם כל עידכוני המועדון

לכניסה לאתר לחצו כאן

צילומים – יח"צ

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן