כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החופש הגדול כבר מעבר לפינה, ולפני שהמורות והגננות שלנו יצאו גם הן לחופש הגדול שלהן, נפנק אותן במתנה צנועה או גדולה, לאות הערכה על שעשו עבור ילדנו

מיטב ההמלצות בטור מיוחד של טור של מיכל ברוטפלד

החופש הגדול כבר מעבר לפינה, ולפני שהמורות והגננות שלנו יצאו גם הן לחופש הגדול שלהן, נפנק אותן במתנה צנועה או גדולה, לאות הערכה על שעשו עבור ילדנו.

המבחר המוצע היום בשוק הוא מאוד גדול, אפשר למצוא מתנות רבות ושונות בתקציבים שונים החל ממארזי טיפוח, מגבות חוף וחלוקים , פרחים וצמחים וגם שוברי מתנה.

אז הבאתי לכם מגוון אפשרויות, לכם נשאר רק לבחור:

חברות ורדינון ונעמן, המותגים המובילים מבית אקסטרה ריטייל, מציעים
קולקציה קיצית בלעדית בהשראת מוטיבים אפריקאים, הסוחפים את הבית לאווירה הקסומה של הספארי והיערות האקזוטיים. בין הפריטים המוצעים: חלוקי רחצה כותנה 100%  – דגם Oazis בצבעוניות דרמטית, מגבות חוף בעיצוב תואם 75/160 ס"מ ,מארז זוג מגבות אורחים,  מארז צידנית ובקבוק נירוסטה TO GO , מבחור כלי הגשה ממלמין איכותי ועוד

 להשיג בחנויות ורדינון ונעמן ובאתר. בתוקף עד 16.7.24 ו/או עד גמר המלאי.


את מאות הפריטים של מותג העיצוב הבינלאומי KARE ניתן למצוא באולם תצוגה החדש שנפתח בראשל"צ (בית UMI רחוב משה לוי 11)  בעיצובים וצבעים מתוחכמים,  מוצרי טקסטיל,  אקססוריז, תמונות, שטיחים, חפצי נוי ועוד. כל קולקציה, בקשת רחבה של סגנונות ברוח אופי המותג: פופ ארט, רטרו, קולוניאליסטי, נטורליסטי, אותנטי, רוק סטאר ועוד. 

ברשת H&O ניתן להשיג מגוון רחב של מתנות המתכתבים עם הטרנדים העולמיים בעיצוב ובהשראת עולם האופנה. הקולקציה מאופיינת בהתאמה של המוצרים המיוחדים והמדויקים, תוך שמירה על איכויות ומחירים אטרקטיביים.

לאקי במבוק ועוד מגוון עציצי נוי של משתלת מיי בוטניק במושב צרופה, ניתן להגיע פיזית או להזמין משלוחים לכל הארץ. להזמנות: 058-6477777

רשת ZER4U מציעה מגוון רחב של מתנות ומארזים מתחומים שונים החל ממוצרי הטיפוח של סבון של פעם, שוקולדים של מקס ברנר, מגוון יינות בוטיק ישראליים וכמובן עציצים וסידורי פרחים, והכל במקום אחד.

 המשביר לצרכן מציעה מבחר מתנות בתקציבים שונים: חלוק מגבת עם כובע בצבע אפרסק מבית המותג היוקרתי KENNETH COLE NYC, מארז מפנק המכיל בושם ונר ריחני ומעוצב של מותג Courrèges ועוד.

אתר הבשלנים יאמי מציע מתנה ייחודית – גיפט קארד לרכישה באתר.
המתנה מאפשרת הזמנת אוכל מבושל וטרי מ- 100 בשלנים הפעילים באתר, המבשלים במגוון סגנונות. בין המנות באתר אפשר למצוא מטבחים ביתיים לצד מטבחים ייחודיים כגון תאילנדי, יווני, הודי ועוד.

סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי כולל תערובות צ'אי על בסיס תה שחור ותבלינים בטעמים טרנדיים ומפנקים. בין הטעמים: צ'אי קרמל מלוח עם קמצוץ מלח וקרמליות מודגשת; צ'אי שקדים עם טעם עוצמתי של; צ'אי מוקה, צ'אי וניל וכמובן צ'אי מסאלה מתערובת עלי תה הודי בשילוב התבלינים הקלאסיים – קינמון, ג'ינג'ר, ציפורן, הל ופלפל שחור.

 להשיג באתר בלחיצה כאן

מארז של   SPRING BOX! – 8 מוצרים לבחירה, מגוון מוצרי טיפוח ולייף סטייל לבחירה כמתנה: קנים ריחניים, דפיוזר, שמן ניקוי פנים, שמן פנים, מסיכת טיהור ניתן להשיג באתר OH GLOW

המותג Bath & Body works   מציעה מגוון מארזים המהווים מתנה מושלמת ומפנקת במגוון רחב של ניחוחות. שליחות באתר האון ליין חינם בקניה מעל 149 שקלים

רשת SACARA  מציעה סדרת בשמים לנשים בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם. הסדרה החדשה כוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19. להשיג בבקבוק זכוכית מעוצב בצורה עגולה ומעודכנת.

בית האופנה GOLBARY מציעה קולקציית מפיצי ריח חדשים בניחוחות מרעננים וארומטים, לכל חללי הבית של שלושה ניחוחות שונים בהשראת בשמי יוקרה . תכולה 250 מל'.

 צילומים: יח"צ, קית גלסמן, עמיחי סוויסה- מיי בוטניק, יונתן לוי, יוסי מור, יחצ חול קארה, ישראל כהן, תמי בר שי.

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן