כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב השטחים, ששהה בבריחה נעצר לאחר שמכר לסוכן משטרתי 4 אקדחים ורובה M-16

במהלך השנה וחצי האחרונות, ביצעו שוטרי ימ"ר תל אביב פעולות רבות על מנת לאתר את החשוד ולאחרונה הוא נעצר בפעילות צה"ל והועבר לידי ימ"ר תל אביב.

היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרה לחקירה חשוד, תושב השטחים, ששהה בבריחה, לאחר שמכר לסוכן משטרתי 4 אקדחים ורובה M-16 במהלך הפעלת סוכן סמוי משטרתי בשנות 2021-2022

בשנת 2021-2022 הופעל על ידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב סוכן סמוי שהפליל כ-30 עבריינים, אשר מכרו לסוכן המשטרתי אמל"ח וסמים מסוג קוקאין במשקל רב.

החשוד המדובר בשנות ה-30 לחייו, תושב שטחים , יצר בזמנו קשר עם הסוכן המשטרתי ומכר לו בשתי עסקאות שונות 4 אקדחים מסוג גלוק ורובה M-16.

במהלך פעילות פיצוח הסוכן, החשוד לא אותר ושהה בבריחה באזור השטחים במשך תקופה ארוכה.

במהלך השנה וחצי האחרונות, ביצעו שוטרי ימ"ר תל אביב פעולות רבות על מנת לאתר את החשוד ולאחרונה הוא נעצר בפעילות צה"ל והועבר לידי ימ"ר תל אביב.


מעצרו של החשוד הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב עד לתאריך 23/6/24

ידה הארוכה של משטרת ישראל תגיע לכל עבריין שינסה להימלט מהדין, אורך רוח ועבודה מקצועיות, מובילים את השוטרים למיצוי הדין עם פורעי החוק כפי שפעלנו גם באירוע הזה.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן