כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום בגין מעשה מגונה בשתי קטינות בנות 10 במהלך משחק מחבואים בגן שעשועים

כל הפרטים בחדשות goiem

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד יונס לדאוי (26) תושב לוד, בגין מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 14, אותם ביצע בשתי קטינות כבנות 10 בהן פגש בגן שעשועים בעיר.

על פי כתב האישום, שוגש על ידי עו"ד צור פלק מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הבחין בשתי הקטינות שעה ששיחקו בגן שעשועים בעיר לוד. הנאשם פנה לקטינות והציע להן להתלוות אליו למשחק "מחבואים" במבנה סמוך המשמש לפעילות של תנועת נוער. במהלך המשחק, בכל פעם שאחת הקטינות שימשה כ"סופרת", ביצע את המעשים בקטינה השנייה אשר התחבאה עימו.

כאשר התחבא עם אחת הקטינות, החל לנשק אותה על מצחה ועל שפתיה תוך שאומר לה "אני מתייחס אלייך כאחותי". הקטינה השיבה שהיא לא אוהבת את מעשיו וביקשה שיתרחק ממנה.

כאשר התחבא עם הקטינה השנייה, החל ללטף את פניה והחדיר את אצבעו לפיה תוך שהוא מניע את אצבעו בתוך פיה מספר פעמים בעודו אומר "איזה ילדה טעימה זאת". הקטינה החלה לרעוד, הרחיקה את ידו של הנאשם וביקשה ממנו לחדול ממעשיו. בסבב נוסף של המשחק, עת התחבא עימה, אחז בחוזקה בצווארה והחל לנשק אותה על שפתיה תוך שהוא דוחף את לשונו בין שפתיה. הקטינה הצליחה להרחיק את הנאשם מפיה, ובאותה העת איתרה הקטינה האחרת את מחבואם והמשחק הסתיים. מיד לאחר מכן ביקש הנאשם לשחק שוב בפעם האחרונה ולנשק אותה פעם נוספת, אך היא סירבה ויחד עם חברתה הן נמלטו בריצה מהמבנה.

בגין מעשיו האמורים נאשם לדאוי בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים ובניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים.  


במקביל, הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן