כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פרס הצטיינות חברתית לקריית החינוך "רביבים" עבור מיזם העוסק במחזור והגנה על כדור הארץ

תלמידים ומורים הקימו חנות בגדים בסגנון יד שנייה.

פרס הצטיינות חברתית לקריית החינוך "רביבים" עבור מיזם העוסק במחזור והגנה על כדור הארץ מטעם עיריית ראשון לציון ובמעמד ראש העיר מר רז קינסטליך.

במסגרת החינוך לאקטיביזם חברתי, חשיבות המחזור ושמירה על כדור הארץ, בקריית החינוך "רביבים" תלמידים ומורים הקימו חנות בגדים בסגנון יד שנייה.

התלמידים וצוות המורים חברו לבעלי חנויות עודפי ייצוא וייבוא של בגדים ויחד שיתפו פעולה על מנת להרים את המיזם. בעלי החנויות נענו בחיוב ותרמו את הסחורה עבור המיזם והצלחת הפרויקט.

החשיבה מאחורי המיזם ומה שגרם לו לצאת לפועל הוא בעצם המצב הכלכלי שהורע בעקבות המלחמה במשפחות רבות. התלמידים חשו צורך לגרום
לאנשים להרגיש שווים ביכולתם להתלבש לפי צו האופנה כחבריהם.

מספרת מנהלת בית הספר, ד"ר בלה בסן:


המיזם רץ בקריית החינוך "רביבים" במשך כשלושה שבועות, בו שיתפו פעולה תלמידים מבית הספר יחד עם הוריהם והצוות החינוכי, בניצוחן של הילה אלק, רכזת חינוך חברתי ואירית אחוות, רכזת מעורבות חברתית. במהלך ההפסקות התלמידים לקחו אחריות- פתחו וניהלו את החנות, מתחילת הפרויקט ועד סופו.

"לאחר שיתוף בני הנוער, הוחלט כי הכסף שנאסף על ידי בית הספר בימי המכירה ייתרם לטובת אבזור ורכישת ציוד לבתים של חיילים בודדים בעיר ראשון לציון. היוזמה הגיעה מבני הנוער עצמם לאחר תהליך משמעותי שעברו במסגרת שיעורי חינוך שעסקו בנושא יזמות חברתית, עשייה משמעותית בקהילה והכרת הטוב"

קרדיט:מקיף ז', "רביבים"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן