כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חיילי מילואים? הבשורה הזאת בשבילכם!

בשורה כלכלית משמעותית
עמוס בן גרשום, לע"מ

הושלם המהלך למתן הנחות בקרקע באיזורי עדיפות לאומית

כעת, חיילי מילואים זכאים להנחה בקרקע בגובה של 91% בנגב ובגליל

מנכ"ל המשרד יוסי שלי הוביל ועדת מנכ"לים שהגדילה משמעותית את ההנחות הקיימות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה להעלות את תקרת ההנחות על מגרשים באזורי עדיפות לאומית בנגב ובגליל וכן לקדם שורת הנחות ליוצאי צבא ברכישת קרקעות. יישום ההחלטה נכנס לתוקף וכעת רוכשי קרקעות יוכלו להנות מההישג המשמעותי ביותר מזה עשור. לדוגמא: שווי מגרש שהוערך ב-700,000 ₪ יעלה לאחר ההנחה המקסימאלית 72,800 ₪ (שיעור ההנחה 91%).

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "יישוב הנגב והגליל הוא התשובה הניצחת של עם ישראל. קידמנו והבאנו הנחות חסרות תקדים בקרקעות הנגב והגליל ואנחנו לא מתכוונים לעצור בכך, בקרוב יורחבו גם הנחות פיתוח הקרקע. הממשלה תשקיע השקעה מאסיבית של שינויים שיביאו לשגשוג אזורי הנגב והגליל ויהיו עוד יותר אטרקטיביים עבור צעירים, משפחות רבות ויוצאי צבא באזורים אלו.


אני מודה לשר השיכון יצחק גולדקנופף על השותפות ביישום ההחלטה ברמ"י, וכן אני מודה למנכ"ל משרדי יוסי שלי שהאיץ וקידם את התהליך הזה לכדי יישום".

מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי:

"הנגב והגליל זה הלב של המדינה, כמנכ"ל משרד ראש הממשלה אמשיך ליישם את החלטות הממשלה בדרך המיטבית".

לצורך קידום שורת ההחלטות נדרשה התערבות ישירה של ראש הממשלה אשר הטיל על מנכ"ל משרדו יוסי שלי להקים ועדת מנכ"לים בראשותו שבחנה את ההנחות הקיימות ופעלה להעמיקן משמעותית. כמו כן, פעל שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף לקדם את העברת ההחלטה מול רשות מקרקעי ישראל.

כעת מיושמות בפועל שורת החלטות שמגדילות את תקרת ההנחה ומרחיבות את התנאים לקבלת ההנחה:

  1. הגדלת הרכיב המוטב בשומה המזכה בהנחות אזורי עדיפות לאומית מ 450,000 ₪ ל- 900,000 ₪ עבור מחוסרי דיור ול 500,000 ₪ עבור משפרי דיור. לכן עד 900,000 [או 500,000 ₪]: תשלום לפי הנחות אזורי עדיפות לאומית.
  2. הפחתת שיעור התשלום למחוסרי דיור מ- 31% באזור א' ל- 26% ומ 51% באזור ב׳ ל- 46% עד תקרה של 900,000 ₪.
  3. הרחבה משמעותית של הגדרת חייל מילואים פעיל: במקום תנאי של 80 ימ"מ בשש שנים ומינימום שש שנים של שירות מילואים – התווסף מסלול עבור כל חייל מילואים ששירת מעל 45 יום מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
  4. הגדלת ההנחות לחייל מילואים פעיל על ידי הפחתה נוספת של 10% לפי התקרה [מחוסר דיור עד 90,000 ₪ ומשפר דיור עד 50,000 ₪] יודגש כי זאת בנוסף להנחות הקיימות.

קרדיט: תקשורת ראש הממשלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן