כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מעבדת תקשוב חדשה נחנכה בגימנסיה הרצוג בחולון בשיתוף חברת בזק

המעבדה היא שלב נוסף בשיתופי פעולה כמו ליווי תלמידים על ידי מנטורים, סיוע לימודי והקמת מגמת תקשוב מתקדמת.

מעבדת תקשוב חדשה נחנכה בגימנסיה הרצוג בחולון בשיתוף חברת בזק

המעבדה היא שלב נוסף בשיתופי פעולה כמו ליווי תלמידים על ידי מנטורים, סיוע לימודי והקמת מגמת תקשוב מתקדמת.

שי קינן, ראש עיריית חולון: " בגימנסיה הרצוג קורים דברים נפלאים, בית הספר הוא הלב הפועם של השכונה. המקום חי ונושם ויש שפע של יוזמות. שמחתי לשמוע את התלמידים ששיתפו בחוויה המעצימה שעברו. אני מודה לחברת בזק שבחרה להיות חלק מהעשייה החינוכית והחברתית בחולון. אנשי בזק יחד עם הצוות החינוכי, פתחו צוהר לילדים אל עולמות חדשים, הוכחתם להם שאין גבול שלא ניתן לפרוץ. אני מצפה לעוד שיתופי פעולה ואנו כעירייה נתמוך בכל מה שיידרש כי הילדים הם דור העתיד של כולנו. ההצלחה שלהם היא הצלחת העיר והמדינה".

ביום שלישי, 25.6.24, נערך טקס ההשקה של מעבדת התקשוב החדשה בגימנסיה הרצוג בעיר אשר הוקמה ע"י העירייה עם חברת בזק. האירוע התקיים במעמד שי קינן, ראש עיריית חולון, אלדד קפיטולניק, מנהל גימנסיה הרצוגודניאל שמעוני, סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, הצוות החינוכי של בית הספר, אנשי מינהל החינוך העירוני ואורחים.

מעבדת התקשוב המתקדמת הוקמה כחלק ממגמת התקשוב בבית הספר הרצוג אשר הקימה בזק מתוך מטרה לתת הזדמנות אמיתית לתלמידים לסלול דרך למקצוע מבוקש בחזית הטכנולוגית.


מגמת התקשוב הוקמה בשנה האחרונה מתוך שיתוף הפעולה בין חברת בזק לגימנסיה, הכולל בנוסף גם שדרוג תשתיות, חניכה, סיוע לימודי-מקצועי ותמיכה כספית. במרכז שיתוף הפעולה עומד הרצון לקדם את בית הספר ברמה הטכנולוגית ולהעניק לתלמידיו הזדמנות להשתלב בעתיד בתחום הטכנולוגי המבוקש.

חברת בזק העבירה את משרדיה לעיר חולון לפני כ-3 שנים, ומתוך תפיסת חשיבות החיבור לעיר, מבצעת החברה פרויקטים שונים ברחבי חולון ובחרה לאמץ את הגימנסיה ולתת מענה למגוון הצרכים של בית הספר והתלמידים.

מרגש במיוחד היה לשמוע תלמידות מהמגמה, שסיפרו על הערך המיוחד שזכו לו ותחושת עוצמה שקיבלו מהליווי של המנטורים מבזק ובביקור שערבו בחברה וגרם להם להאמין שיום אחד גם הם יהיו כדבריהם חלק מהצלחה טכנולוגית ובעלי קריירה משמעותית.

שי קינן, ראש עיריית חולון: " בית הספר הוא הלב הפועם של השכונה, שזו אחת השכונות הקרובות לליבי. בבית ספר הרצוג קורים דברים נפלאים, המקום חי ונושם ויש שפע של יוזמות. שמחתי לשמוע את התלמידים ששיתפו בחוויה המעצימה שעברו. אני מודה לחברת בזק שבחרה להיות חלק מהעשייה החינוכית והחברתית בחולון. אנשי בזק יחד עם הצוות החינוכי, פתחו צוהר לילדים אל עולמות חדשים, הוכחתם להם שאין גבול שלא ניתן לפרוץ. אני מצפה לעוד שיתופי פעולה ואנו כעירייה נתמוך מצידנו בכל מה שנדרש כי הילדים הם העתיד של כולנו. ההצלחה שלהם היא הצלחת העיר והמדינה".

אלדד קפיטולניק, מנהל גימנסיה הרצוג,  שיתף במגוון שיתופי הפעולה עם בזק ואמר: עזרתם לי לממש כל חלום שהיה לי ועל כך אני מודה לכם בשם התלמידים והתלמידות וכל הצוות".

דניאל שמעוני, סמנכ"ל חטיבה עסקית בבזק: "שיתוף הפעולה עם גימנסיה הרצוג והקמת מגמת התקשוב מייצגים את האמונה הגדולה שלנו בבזק בחינוך טכנולוגי מתקדם ובפתיחת דלתות לעולם הטכנולוגיה כבר מגיל תיכון. המעבדה אותה אנחנו גאים לחנוך היום תאפשר לתלמידי המגמה לפרוץ קדימה ולרכוש ידע משמעותי על-ידי התנסות בציוד המתקדם ביותר בתחום".

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן