כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תיעוד מטורף: לוחמי מג״ב עצרו חיילת מראשון לציון ובן זוגה אשר הסיעו שוהים בלתי חוקיים וסייעו להם בחדירה לשטחי המדינה

כתב אישום חמור המונה 27 סעיפי אישום הוגש נגדם אתמול

לוחמי מג״ב עצרו חיילת ובן זוגה אשר הסיעו שוהים בלתי חוקיים וסייעו להם בחדירה לשטחי המדינה – כתב אישום חמור המונה 27 סעיפי אישום הוגש נגדם אתמול

בסיומה של פרשייה שהתנהלה באגף החקירות והמודיעין של מג״ב עוטף ירושלים בעניינם של 2 נאשמים – חיילת ובן זוגה שארגנו יחד שירותי הסעה במטרה לאפשר כניסה לישראל או שהייה בה שלא כדין של שוהים בלתי חוקיים, ואף הסיעו אותם בעצמם עת שהנאשמת מגיעה על מדי צה״ל.

במועדים הרלוונטיים לכתב האישום, נמצאת מדינת ישראל במצב מלחמה ובתוך כך חל סגר על תחומי אזור יהודה ושומרון.

הנאשמת, בעודה חיילת, עבדה במסעדה בראשון לציון ויחד עימה עבד במסעדה, בתפקיד טבח, תושב יהודה ושומרון שהינו שוהה בלתי חוקי במדינת ישראל. במסגרת עבודתם, החלה הנאשמת להסיע אותו מביתו בכפר שבשטחים למסעדה ולהחזירו לביתו.

בהמשך, הנ״ל הציע לנאשמת לחבור עימו לצורך ביצוע תוכנית עבריינית שעניינה הסעה והחדרת שוהים בלתי חוקיים לתוככי שטחי המדינת ישראל תמורת כסף, והנאשמת הסכימה להצעתו תמורת סכום כספי אשר הוסכם מראש.


בהמשך לכך, קשרה הנאשמת את בן זוגה אשר צורף לתכנון ולביצוע התוכנית.

כך, במשך כשלושים אירועים, הנאשמים, ביחד או לחוד, הסיעו עשרות שוהים בלתי חוקיים משביל עפר הסמוך לתחנת דלק ׳סונול בית חורון׳ בכביש 443 והכניסו אותם דרך מעבר ׳מכבים׳ לשטחי מדינת ישראל.

כאשר היו עוברים במעבר, היה הנאשם מניח את ידו על משענת המושב של הנאשמת וזאת בכדי להסתיר את השוהים הבלתי חוקיים שישבו מאחור, בעוד שמנחה אותם להסתתר.

באחת מן הפעמים, הסיעה הנאשמת שוהים בלתי חוקיים והעבירה אותם את המחסום בעודה לובשת את מדי צבא הגנה לישראל.

פעילות חקירתית ומודיענית של אגף החקירות והמודיעין של מג״ב עוטף ירושלים הובילה את לוחמי מג״ב עוטף ירושלים בתאריך 08.06.24 למעצרם של הנאשמים בשעת מעשה עת שניסו להחדיר פעם נוספת שוהים בלתי חוקים במעבר ׳מכבים׳.

אתמול, הוגשו על ידי תביעות ש״י כתבי אישום חמורים אשר מונים 27 סעיפי אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד 2 הנאשמים, תושבי רמלה וקרני שומרון בשנות ה-20 לחייהם.
כמו כן, חולטו 2 כלי הרכב אשר שימשו את הנאשמים להסעת השוהים הבלתי חוקיים וכסף מזומן.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק אשר הנחה בתחילת המלחמה על ריכוז מאמץ חיילי למניעת כניסת שוהים הבלתי חוקיים התייחס לפעילות הכוחות ושיבח:
״פעילות מקצועית, נחושה וחכמה של כוחותינו הובילה למעצר הנאשמים ובכך חדלו את פעילותם להחדרת שוהים בלתי חוקיים לשטחי המדינה. היום יותר מתמיד אנו מבין כי עלינו לפעול ללא לאות נגד כניסתם לשטחי המדינה.״

קרדיט תיעוד: דוברות המשטרה.

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן