כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חדש על המדף: כל המוצרים החדשים שכדאי לכם להכיר

הטור של מיכל ברוטפלד

הקיץ כבר כאן וחברות רבות מוציאות מוצרים במהדורה מוגבלת, וזה הזמן להתנסות בהם. בחרתי עבורכם כמה מוצרים, מקווה שתאהבו:

אסם-נסטלה משיקה לראשונה בישראל את סדרת מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז  Mac & Cheeseהכוללת שלושה טעמים: HEESE  – קלאסי  SPICY ובצל. כשר פרווה, בכשרות בד"צ העדה החרדית  ברשתות השיווק.

חברת אסם, מחזירה למדפים במיוחד לקראת הקיץ את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם בראוניז,  שילוב בין הבמבה הקלאסית לבין קרם בראוניז שוקולדי ומפנק. במהדורה מוגבלת באריזת 60 גרם ו-150 גרם, כשרות – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות, להשיג בכלל רשתות השיווק.

חדש מ"גלידת שטראוס": מותג הלייטGoodiz  מתרחב ומציג לראשונה –  קרחוני שרבט פרי המכילים רכיבי פרי. מאגדת קרחוני שרבט עם תות ועם אפרסק המכילים 20% פרי ועד כ-29 קלוריות  ליחידה ומאגדת קרחוני שרבט בטעם פירות טרופיים ובטעם אננס-ליים המכילה גם היא 20% רכיבי פרי ועד כ-34 קלוריות ליחידה. במארז  10 יחידות במרקם מפנק ופירותי, ללא תוספת סוכר ומאושרות תו אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת). כשר בד"צ, ברשתות השיווק.

חברת אסם משיקה מהדורה מיוחדת של בייגלה שטוחים חמוץ חריף. שילוב של השטוחים האייקונים של בייגלה אסם עם הטעם של ביסלי פריסטייל חמוץ חריף והמוצר ישווק במהדורה מוגבלת, בסמיכות למשחקי אליפות אירופה בכדורגל.


רשת הגלידריות "וניליה" משיקה גלידה חדשה עם ממרח אגוזי הלוז והקקאו נוטלה. הגלידה החדשה מכילה 30% נוטלה ועשויה מחומרים טבעיים והוכנה על פי מתכון שאושר על ידי חברת פררו. כחלק מההשקה, יימכרו בסניפי וניליה מארזים ייעודיים עם מוצרי נוטלה. גלידת נוטלה של וניליה תהיה זמינה בסניפי הרשת החל מ27.06.2024. לרשימת הסניפים קישור.

"גלידת שטראוס" משיקה  טילון קורנטו SUPER בטעם ריבת חלב. מעדן קפוא בטעם ריבת חלב עם ופל וסירופ בטעם ריבת חלב .כשר בד"צ העדה החרדית, בכל רשתות השיווק.

סטארבקס משיקה את קפסולות ברקפסט בלנד  לשימוש בקפה חם או קפה קר. הקפסולות מתהדרות בקלייה בינונית בטעמים מאוזנים ועשירים במיוחד. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובחנות האונליין .Nestle coffee shop

צילומים: יח"צ, סטודיו אוסם, ונילייה

להצטרפות לקבוצות הווטסאפ של חדשות מחולון , בת ים ,ראשון לציון, אזור, נס ציונה, באר יעקב-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בווטסאפ בנושאי: בריאות, בטחון, פלילים, נדל"ן, פנאי וטיולים ועוד..-לחצו כאן

להצטרפות וקבלה של כל קבוצות הווטסאפ של חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצות הפייסבוק של חולון, בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן