כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות לשבוע שבין – 28/06/24 ועד –  04/07/24

התחזית באדיבות עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 28/06/24 ועד –  04/07/24

טלה: רצון לעצמאות וחופש בוערים בעצמותיכם. כדי לזכות בחירות לה אתם כמהיים יהיה עליכם לנקוט בגישה יותר אמיצה ואסרטיבית. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה. לעצמאים שבניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראת קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. זוגיות: אתם חשים בודדים בתוך הקשר של עצמכם. יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע את הכסף, הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!! 

בהכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

שור: השבוע הקרב מבשר בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה, רומנטיקה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. קשר רגשי שנרקם במקום העבודה, עשוי להסב לכם נזק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: שבוע טוב להבעת רגשות ולרומנטיקה. זמן טוב לטפל ולהשקיע בריפוי וחיזוק הקשר הקיים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: קופידון בשטח ועכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או היכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק ועשייה נכונה תזמן ב"ה זוגיות. שבוע מוצלח, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.


תאומים: האנרגיות שלכם בשבוע זה מעט בירידה. התעקשות להישאר בעלבון, בכעס או בעצב היא איננה בחירה נכונה. זכרו שמי שנרטב, הוא רטוב ומי שנעצב הוא עצוב ומי שנעלב הוא… עלוב לכן מהרו לסלוח, להבליג ולשחרר.. אחרי המון ריצות, סידורים, התחייבויות, מטלות ועומס רב, זוכים בני מזל תאומים לשבוע הרבה יותר רגוע ושלו. הזדמנות לשינוי מבורך ניצבת בפתח. בקשה או דבר מה שמאוד חשוב לכם שיתגשם, או שישתנה, תלוי ועומד באופן בו תבחרו להסתכל על החיים. הימנעות מחשיבה שלילית והקפדה להסתכל ולהתמקד בדברים החיוביים שקיימים בעולמכם (ויש כאלה) תבטיח לכם שהשינוי לו אתם מצפים אכן ב"ה בו יבוא. מבחינה רגשית: הקלפים מצביעים על כך שבתקופה זו קיים חסך רגשי בחייכם. הדבר בא לידי ביטוי בכך שאתם חשים שאינכם מקבלים מספיק חום, תשומת לב, הקשבה, אהבה והתייחסות מהאנשים שיקרים לכם באמת. זוגיות: בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה, באופן כללי הדברים בסדר, אך רבים מבני מזל תאומים, חשים שהגיע העת לקדם צעד אחד נוסף נושא או עשייה שקשורים בקרבה, אינטימיות רומנטיקה, תשוקה והרמוניה בזוגיות בה הם מצויים, אך התחושה הנ"ל נשארת בלבם בלבד ויש חשש או בושה מלהעלות את הנושא בפני בני זוגם. שיתופו של בן הזוג בתחושותיכם הנה פעולה מומלצת ביותר. הדבר יביא לשיתוף פעולה אשר ישפר את הרגשתכם ואת הנאתכם ההדדית. שיפור אשר יבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים מלבד בזוגיות שלכם. בעבודה: חלים שינויים והדבר יאלץ אתכם להסתגל למציאות חדשה. יתכן ובשלב זה, שינויים אלו אינם לרוחכם. אך בחלוף הזמן, תגלו את התרומה של השינויים הללו להמשך דרככם. טיול, הבראה או חופשה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה. בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא.

סרטן: נושא, עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. יחד עם זאת עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם. באופן כללי: יש לכם נטייה השבוע להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, בעת משבר, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא לקבל החלטה ולפעול ולהיות יותר בטוחים בעצמכם וביכולות שלכם. זוגיות: מי מכם בני מזל סרטן שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. בריאות: לחץ נפשי וחוסר איזון רגשי יוצרים כאבים וחסימות אנרגטיות בגוף הפיזי. מומלץ לעשות הילינג או טיפול אנרגטי כדי לחזק את מערכת החיסון. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע רגוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

אריה: זה הזמן לנקוט יוזמה ופעולה. הקלף השבועי מצביע על צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כול מה שצריך כדי להגשים את עצמכם. עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים.  צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: תחושת בלבול בלב נוצרת כתוצאה של רצון לפגוש בן זוג ראוי ואכן זהו זמן טוב לחשיפה להכרות ולמפגשים שיובילו בעזרת השם לחיבור זוגי ראוי. קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לעורר תקווה אך לבסוף לגרום לעוגמת נפש. כדי לא להיפגע, הימנעו מחשיפת יתר ומהקלדה חפוזה על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים. טיול או חופשה קצרה מעודדת את רוחכם שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפיסה שלכם היא זאת המעשירה אתכם ואת סביבתכם. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכול בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

בתולה: התמודדות עם לבטים שקשורים בעיקר בתחום החומי והכספי גורמים לחוסר יציבות. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מראים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

מאזניים: זהו זמן טוב לריפוי, החלמה ואיחוי של מערכות יחסים שחוו לאחרונה משבר והן לריפוי ואיחוי של תא זוגי/משפחתי שחווה טלטלה רגשית. באופן כללי: כדי שתוכלו להמשיך ולקדם תהליך בו אתם מצויים כעת, יהיה עליכם ליצור השלמה בין המודע  לתת המודע. רק שיתוף פעולה בין שני הגורמים הללו יאפשר לכם להשלים ולקבל את מצבכם בהווה מתוך אמונה וידיעה שכל מה שמתרחש בחייכם, קורה רק לטובה. בעבודה: בשבוע זה העניינים הולכים בכיוון חיובי. ניתן לומר שמעריכים אתכם וסומכים עליכם. אומנם הדבר לא בא עדיין לידי ביטוי בתלוש השכר שלכם, אך איש אחד חכם אמר פעם: "טוב שם טוב משמן טוב" ובעתיד גם הערכה וגמול כספיים יגיעו. לעצמאיים שבניכם, זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. כן, דווקא בעת הזו, הקלפים מורים לכם שהגיעה העת להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים אשר מונעים מכם את פריצת הדרך לה אתם מייחלים. לפנויים: זהו זמן טוב לבצע מהלכים אשר ישפיעו על עתידכם הזוגי. אתם אנרגטיים מתמיד, חשים טוב ומשדרים ביטחון כלפי הסביבה, נצלו זאת לתעלתכם גם בימים אלו.. לנשואים: הזדמנות לשיפור וחיזוק הקשר הזוגי תגיע. לאלו מכם שיבחרו לנצל את ההזדמנות שניתנה להם, צפוי תהליך מהנה משולב ברומנטיקה ורוחניות. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. בריאות: נלחצים נפשים גורמים לגופכם להיות במתח וניתן לומר שבשבוע זה הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. כדי ליצור שלווה ולהגביר את החיוניות של גופכם, מומלץ בחום להירגע מבחינה נפשית בעזרת יוגה, הילינג מדיטציה או שיחות נפש. כלים אלו יכולים להוביל את נשמתכם לנקודת איזון והחלמה. למרות המתח במדינה, טיול או חופשה עולים על הפרק צאו וב"ה תהינו. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנן אלפי מצוות שאתם יכולים לקיים. האם אמרתם "בוקר טוב" וחייכתם, או התפללתם רגע אחד בכנות? התמורה על כך אינה ניתנת לתיאור.

עקרב: קושי או בעיה שהעיקו על לבכם, מתפוגגים והדבר מחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי שקצת אבדו לכם לאחרונה. המהות של השבוע הקרוב, היא עבודה. במישור הגשמי, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעשייתכם היום יומית הן בעבודה והן בבית. במישור הרוחני, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעבודה על האני הפנימי שלכם – עבודה רוחנית. למרות שנושאים אלו דורשים את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. . לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד. שבוע טוב לגשת למבחני נהיגה, לראיונות עבודה ולהגשת בקשות לקבלת עזרה/מלגה/הלוואה בבית: לאחר תקופה של חוסר שקט יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. זוגיות: זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . לאלו מכם שסיימו קשר, ממליצים הקלפים ללמוד ולהכיר את היתרונות שיש בלהיות קצת לבד. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוטנציאל שלכם להצלחה גדל ביחס ישר לכמות התשוקה שיש לכם להצליח. מחסור בתשוקה הינו הסיבה השכיחה ביותר לכניעה. אם מטרתכם אינה משהו שבוער עמוק בתוככם, אתם עשויים להישבר עם בוא המכשול הראשון.

קשת: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. הציטוט השבועי: "התהילה הגדולה ביותר שלנו אינה בלעולם לא ליפול, אלא בלקום בכל פעם שאנו נופלים." – קונפציוס. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

גדי: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להתעלות מעל הקשיים ולהכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. מישהו או משהו גורם לכם לאכזבה. תהליך זה של פגיעה רגשית מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך הוא גודל השכר. לכן, אל לכם למהר להיכנס למרה שחורה ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר על הפערים שמתחוללים בין שכלכם לנשמתכם. בעבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. זוגיות: משבר ושבר עלולים להוביל לפרידה. מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה – חשוב לדעת שכל זוגיות חווה מעת לעת משבר ויש גם כעסים, אך חשוב לדעת לכעוס בלי להרוס! וחשוב ששומרים על כללים יסודיים ומוסכמים שאין חורגים מהם (למשל, אין אלימות פיזית/מילולית בשום אופן) וחשוב לא פחות: פיוס וסליחה אמתיים אחרי ריב מתקנים נזקים ומלמדים את בני הזוג לקחים חיוביים שניתן להפיק מחילוקי הדעות ומהכעסים. דעו! זוגית שלא תטופל תגיע לסיומה.  בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף איזור רגיש: הלב ובית החזה כמו כן, בשבוע זה הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. טיפ לשבוע טוב יותר: לא לקחת את הכול ללב!! שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על האדם להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכל בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים.

דלי: נושאים שקשורים באסתטיקה, באורח חיים בריא, תזונה נכונה עולים על הפרק. עצבות פנימית מוסתרת על ידי איפור, בגדים יפים וחיוכים מזויפים. כספים: מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש. כל שעליכם לעשות הוא לא לבזבז יותר ממה שצריך. הקפדה על כלל זה תביא לשיפור בזמן הקרוב. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם. אל לכם להיגרר לוויכוחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם תוכיח לכולם מי אתם באמת. זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת – הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. בריאות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה בעיקר מבחינה ממונית ותפקידם הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים קצרים. אין זמן ליפול לכל בור ורק אז לבנות סביבו גדר…  לכן התחילו עכשיו בכתיבת רשימה של חולשות שעליכם לתקן (חיפוש בורות עתידיים) – כגון: הוצאות גדולות יותר מהכנסות, הזנחה של האישה והילדים, עצלנות וכדומה. תהליך זה נקרא להקדים תרופה למכה.

דגים: השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בשבוע זה בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

קבוצות הפייסבוק השוות

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום ראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום החינוך לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום הנדל"ן לחצו כאן

להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן