כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צרפתי שמעון מוציאה לשיווק מגדלים נוספים בפרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים בבת ים

פרויקט Sea&Park הוא הפרויקט הגדול והמרכזי בשכונת הפארק בבת ים, עם קרבה לים ונוף פתוח שנשקף כבר מהקומות התחתונות

חברת צרפתי שמעון מוציאה לשיווק שלב נוסף בפרויקט המגורים Sea&Park בשכונת פארק הים בבת ים, שבמסגרתו מוצעות למכירה 176 דירות בשני מגדלים בני 23 קומות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות 3 ו-4, חדרים, דירות 5 חדרים גדולות במיוחד ופנטהאוזים מפוארים. מחירי הדירות: דירות 3 חדרים החל מ-3.050 מיליון שקל, דירות 4 חדרים החל מ-3.450 מיליון שקל, דירות 5 חדרים החל מ-3.970  מיליון שקל. לרגל ההשקה מציעה החברה תנאי מימון נוחים במסגרתם יוכלו הרוכשים לשלם 15% מהסכום בחתימת החוזה ואת היתרה בקבלת הדירה. בנוסף, תעניק החברה הלוואה של עד מיליון שקל  ללא ריבית והצמדה.

הפרויקט, שייבנה בארבעה שלבים, יכלול כ-600 יחידות דיור ב-7 מגדלים בני 23 קומות במרחק של כ-700 מטר מהים.. שיווק השלב הראשון, זהה לשלב המושק כעת, נמצא בעיצומו. מהחברה נמסר כי נמכרו עד כה 150 דירות בפרויקט.

לאחרונה נמכרה בפרויקט דירת 5 חדרים בקומה 21 בשטח של 134 מ"ר עם מרפסת בשטח של 20 מ"ר, כולל מחסן וחניה, תמורת 4.37 מיליון שקל. הרוכשים הינם מצמצמי דיור ממכבים רעות בעשור השישי לחייהם.

לדברי לי רום אוקנין סמנכ"לית השיווק בקבוצת צרפתי שמעון, "בהמשך להצלחה בשיווק השלב הראשון בפרויקט, ולאור הביקושים, אנו יוצאים היום עם השלב השני שגם במסגרתו נציע דירות גדולות ומרווחות, במיקום שנהנה מנגישות תחבורתית גבוהה, קרבה לים, למקומות בילוי ומוקדי תעסוקה. התכנון האדריכלי של הדירות מנצל באופן מיטבי את החללים המרווחים, ומאפשר דירה מעוצבת ופונקציונלית לצרכי הלקוחות. השכונה מהווה את אחת מעתודות הקרקע האחרונות לבניה על חוף הים, והמחירים בה נמוכים מתל אביב הסמוכה לה. בשנה שעברה חלה צניחה בהתחלות הבניה בעיר. מגמת הירידה נמשכה גם ברבעון הראשון של 2024, והצפי הוא שבעקבות המלחמה המגמה תימשך, כך שמלאי הדירות בעיר ימשיך לרדת ומחירי הדירות צפויים לעלות".

פרויקט Sea&Park הוא הפרויקט הגדול והמרכזי בשכונת הפארק בבת ים, עם קרבה לים ונוף פתוח שנשקף כבר מהקומות התחתונות. הדירות שמציעה צרפתי שמעון למכירה הן גדולות מהסטנדרט, כך למשל דירת 5 חדרים בשטח של 134 מ"ר ומרפסת של 19 מ"ר – הגדולות ביותר בשכונה.


במסגרת הפרויקט, ייבנו גם חללים משותפים כמו מועדון דיירים לאירועים חברתיים ומשפחתיים, חדר כושר מאובזר לדיירי הבניין, ולאונג' Open Space עם עמדות מחשב. בכל מגדל לובי מפואר ו-2 קומות חניון תת קרקעי. על העיצוב מופקד משרד טיטו אומן אדריכלים. למרגלות המגדלים משתרע פארק ענק בגודל של 12 דונם שבמרכזו בריכה אקולוגית.

שכונת פארק הים החדשה הממוקמת בצמוד לרצועת חוף נדירה ביופייה של העיר בת ים צפויה לכלול כ-4,000 יחידות דיור, מרכז בילויים וקניות, מרכז תעסוקה ומסחר, מתחם מלונות, מרכז אקדמי, מרכז ספורט, מבני ציבור ותרבות ועוד. גולת הכותרת של השכונה הוא פארק החוף המתוכנן במרכזה – פארק תצפית הים, אשר צפוי להשתרע על פני 100 דונם עם תצפית מרהיבה לים ונוף דיונות לצד מקומות ישיבה מוצלים, ולצידו מתוכננים לקום פארק פנאי עם מתחמי ספורט וכושר וחורשת אקליפטוס עם "גן הרפתקאות" אתגרי. טיילת בת ים המחודשת, אשר עוברת מהפכה מרעננת מבחינת מראה ותוכן, צפויה בהמשך הדרך להגיע מתל אביב ועד ראשון לציון.

השכונה נמצאת על ציר הקו האדום של הרכבת הקלה שהתחיל לפעול לאחרונה ומאפשר גישה מהירה לשכונה ומחוצה לה. היא מוקפת בכביש רחב המאפשר כניסה ויציאה נוחה לכיוון בת ים, ראשון לציון וגם נמצאת במרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון וכביש 431 ותחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון או קוממיות בבת ים. יתרון נוסף, הינו הקירבה למתחם האלף במערב ראשון לציון הנמצא היום בבנייה, ושיהווה מוקד תעסוקה ענק מעורב שימושים.

הדמיה VIEW POINT

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

קבוצות הפייסבוק השוות

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום ראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום החינוך לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום הנדל"ן לחצו כאן

להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן