כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סערת המינוי במדיטק חולון

המכתבים הזועמים למשרד הפנים בדרישה לבטל את איוש תפקיד הנחשק

סערת המינוי במדיטק חולון-המכתבים הזועמים למשרד הפנים בדרישה לבטל את איוש תפקיד הנחשק.

שח"ם – ארגון השחקנים והשחקניות בישראל פנה לממונה על התאגידים העירוניים במשרד הפנים, רו"ח דודי ספיר, בדרישה לבטל את מינוי של אודליה פרידמן למ"מ מנכ"לית המדיטק. בנוסף, פנה הארגון במכתב התראה לדירקטוריון המדיטק המתאר את תפקודה של אודליה פרידמן ודורש גם מהם לבטל את המינוי .

ביום חמישי האחרון (27.6.2024) מונתה בחטף הגב' אודליה פרידמן למ"מ (ממלאת מקום) מנכ"לית המדיטק חולון, בדירקטוריון חסר, ללא כל הודעה מוקדמת וללא הודעה מסודרת לעיתונות כפי שנהוג במינויים מן הסוג הזה. אתמול בבוקר כבר הופיעה במשרדי המדיטק ונכנסה למשרד המנכ"ל מבלי שהעובדים ידעו דבר על מינויה, כאילו לא השאירה אדמה חרוכה בעולם התרבות.

שח"ם פנה במכתב לממונה על התאגידים העירוניים במשרד הפנים,  רו"ח דודי ספיר, בקריאה לבטל את מינויה המופקר של אודליה פרידמן לתפקיד.

המידטק חולון, אחד ממוסדות התרבות המפוארים והגדולים במדינת ישראל, עם השפעה אדירה על עולם התרבות ועל החברה הישראלית בכללה הכולל את אחד מתיאטראות הילדים הגדולים בישראל, המוזיאון הבולט בישראל לעיצוב, רשת סיפריות, מוזיאון קומיקס ומוזיאון ילדים – כל אלה הופכים את המוסד הותיק לאבן שואבת עבור תושבי העיר חולון בפרט וצרכני התרבות בישראל בכלל.


שח"ם – ארגון השחקנים והשחקניות בישראל, שבין חבריו וחברותיו נמנים שחקנים.ות שנפגעו בצורה אנושה מתפקודה של אודליה פרידמן, וכמי שמייצג את ציבור השחקנים והשחקניות שעובדים בתיאטרון המדיטק, מתנגד נחרצות למינוי , ויעשה שימוש בכל האמצעים שעומדים לרשותו על מנת לסקל את המינוי.

בנוסף מורן ישראל יו"ר האופוזיציה פנה לדודי ספיר מנהל אגף בכיר לתאגידים עירוניים במשרד הפנים ובו דרש לקבל את עמדתו ביחס לדרכי הפעולה ואופן ההתנהלות של העירייה בכל הנוגע לאי מינוי נציגי מועצת העיר ונציגי הציבור לחברות הבת ולאופן הליך המינוי הלקוי המתואר ולהודיע על כך שאינך מאשר את המינוי כפי שהחוק מתיר לך.

מעריית חולון טרם התקבלה תגובה שח"ם – ארגון השחקנים והשחקניות בישראל



אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן