כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטור של רואי פרסול: חופשה ליד הבית

פרספקטיבה קצת אחרת על חופשה בבית מלון בתל אביב

נכון שזה קצת מוזר לארוז לחופשה בבית מלון, לקחת מזוודה עם מלא דברים, להעמיס לרכב, לנסוע כמה רחובות ליד הבית, לחנות ולעשות צ'ק אין?! הרי חופשה נשמעת לנו כמו משהו רחוק גיאוגרפית, לאיזה יעד אקזוטי שם אף אחד לא מכיר אותנו.

להיות תייר בעיר שלך זה באמת קצת מוזר, אבל יכול להיות גם אחלה קטע. נכון, אני גר בראשל"צ, אבל גרתי מספר שנים בתל אביב, ואני עדיין מרגיש שתל אביב היא העיר שלי. אז מה יש לי לחפש בבית מלון בתל אביב?

נשבע שבהתחלה הייתי ציני ולא האמנתי שאני, שחי ועובד בתל אביב כבר 20 שנה, אוכל לקבל איזושהי פרספקטיבה אחרת על העיר. אבל וואלה, לילה אחד בבית מלון בתל אביב גרם לי להרגיש תייר גם בעיר שמבחינתי היא הבית.

אני יכול להבין אנשים שתל אביב לנצח תישאר בשבילם העיר הדביקה והמעצבנת, שהצפיפות והיוהרה, שלא לדבר על מקומות החנייה והמחירים היקרים, מוציאים מהם את שלוות הנפש עוד לפני שהגיעו למחלף גלילות. גם לי לקח זמן להתאהב, אבל אם נותנים לעיר הזדמנות, מגלים שבעצם ישנו איזה קסם שמסתתר בשדרות ההמוניות ובחופים המזוהמים שלה. קצת קשה להגדיר מהו בדיוק אותו קסם, אבל בדרך כלל מתחיל כאן רומן ארוך, רצוף עליות ומורדות, עם העיר שמוכיחה לך בכל פעם מחדש עד כמה אינך מכיר אותה.

אז סגרנו לנו לילה במלון מלודי מבית "רשת מלונות אטלס". פשוט שמענו שהמלודי בדיוק סיים הליך שיפוץ מקיף, ונפתח בימים אלה בגרסתו הרעננה והעדכנית, כמלון בוטיק מודרני בסגנון work&play אינטימי ומסוגנן. המלון ובו 50 חדרים, שוכן בחלקו הצפוני של רחוב הירקון, ונהנה בו זמנית מהקרבה לאטרקציות המרכזיות של תל-אביב ומתרבות החוף השוקקת. ככזה, הוא מהווה פתרון אולטימטיבי הן לנופשים והן לאנשי עסקים המבקשים לנהל פגישות עסקיות באווירה של חופשה מרגיעה.


אבל אנחנו עדיין לא אנשי עסקים.

כבר בכניסה התמסרנו לאווירת הבילוי והחופש, מיד עם ההגעה. הכניסה למלון מרחוב הירקון מנתקת אותך ברגע מהפקקים והצפיפות, הרעש והלחץ האורבני שבחוץ. איך שתכנסו ללובי תוכלו להתפנק במים קרים, שתייה חמה ועוגיות, וגם יין ממכונה מתוחכמת שתמזוג לכם לפי בחירתכם. און דה האוס. היוקרה מורגשת בלי לומר מילה. קצת הקדמנו את שעת הצ'ק אין והחדר שלנו עדיין לא היה מוכן. פקידות הקבלה הציעו לנו לעלות לגג לתצפית על תל אביב וקן החוף. מגג המלון תוכלו לראות תמונה יפה של תל אביב, כולל מלון הילטון שנמצא ממש ממול, החופים והנמל.

לא רק הנוף יפה. המלון מעוצב בקפידה והריח עדיין חדש: מלון מלודי רק סיים מתיחת פנים מן היסוד. במסגרת העבודות, עליהן הופקד מעצב הפנים אורן ברונשטיין, שופצה כליל קומת הכניסה ובה חדר ישיבות; עוצבו מחדש כל חדרי המלון; נבנה חדר טיפולים מרווח; וחודש גג המלון, שרוהט במיטות שיזוף, פינות ישיבה ובר משקאות בשירות עצמי וממנו נפרסים רצועת חוף ימה עוצרת הנשימה של העיר ונופה האורבאני.

מתוך רצון לשמר את רוח המלון של work&play, משלב לובי המלון בין ריהוט ותאורת קש קלילים, טבעיים ואווריריים לשולחנות שיש כבדים ומהודרים; גווני החום-חרדל, המשדרים חום ומזכירים סלעי כורכר ואת חול הים, נשברים באמצעות צמחיה ירוקה. התוצאה המתקבלת היא ים-תיכוניות מוקפדת. אלמנט ה-play זוכה לחיזוק בדמות משחקי חשיבה מעץ וגג המשקיף לים בו יתקיימו אירועים כמו שיעורי יוגה וסדנאות קוקטיילים. 50 חדרי המלון- ובהם סוויטות ג'וניור, חדרי סופריור וחדרי פרמיום מרווחים- משדרים "חופש" טהור. הללו מציעים חווית אירוח איכותית, מסוגננת ואלגנטית ובד בבד שובבה. בעיצובם, נקט ברונשטיין בקווים נקיים ובצבעוניות מרובת גוונים של כחול וצהוב המושפעת ומתכתבת עם הים וחופו. תחושת החופשה מתחדדת לא רק נוכח הנוף המרשים לים הנשקף ממרבית החדרים, אלא גם מספרי קריאה וחוברות צביעה ששובצו בחדרים. 

במלון אין ארוחות ערב, אז חיכינו שהחום יירגע ועשינו הליכה לאורך הטיילת לכיוון יפו. אחרי חצי שעה שעברה כמו 10 דקות מרוב הפעילות בטיילת, מצאנו את עצמנו בשוק הפשפשים.

אהובתי הזכירה לי שלפני חמש שנים אכלנו פה במסעדת שוק טובה בשם פארוק בשוק, ו"בוא נראה אם היא עדיין קיימת".

מסתבר שהמקום הפופולארי היה סגור מה-07.10, ורק לאחרונה נפתח מחדש, עם תפריט ועיצוב חדשים ושווים במיוחד. למה סגור כל כך הרבה זמן? המצב ביפו לא היה סימפטי בלשון המעטה, ואף אחד לא התקרב לשוק הפשפשים במשך חודשים. אין תיירים, אין מצב רוח. תוסיפו לזה את העובדה שרבים מעובדי המקום גויסו לאחר השביעי באוקטובר ותבינו לבד איך מקום מוצלח כל כך מתרסק. אבל לא אנשי פארוק בשוק הם אלה שיתייאשו. כשהחבר'ה חזרו מהמילואים והאווירה קצת השתפרה התחילו לשפץ ולחדש את המקום, והנה אתם מוזמנים לראות את התוצאה.

התווסף בר ישיבה מפנק, שולחנות עץ אלגנטיים, השומרים גם הם על האווירה האותנטית של השוק הכוללת פרחים צבעוניים על השולחנות, שטיחים מעוטרים, ספות בכניסה וצמחיה מרובה. התפריט במסעדה חודש לחלוטין ומאפשר לסועדים חוויה עשירה במחירים נגישים. התפריט הוא ים תיכוני-ישראלי אסלי, והמסעדה מגישה מגוון מנות מיוחדות המורכבות מחומרי הגלם הטריים שמגיעים היישר מהשוק לצד תפריט יינות ואלכוהול מגוון ועשיר. האווירה הסוחפת של השוק בשילוב האוכל הטעים והאלכוהול המדויק מייצרים לסועדים חוויה יוצאת דופן.

הופעות חיות: מסעדת פארוק בשוק מארחת בימי שלישי בשעה 20:00 ובימי שישי בשעה 16:00 הופעות רחוב של הרכבים שונים ומיוחדים, המרקידים ומשמחים את הסועדים.

מסעדת "פארוק בשוק". רבי נחמן 6, תל אביב-יפו. ראשון עד רביעי 10:00-23:00. חמישי 10:00-23:30. שישי ושבת 10:00-22:00. HAPPY HOUR: א'-ה' 17:00-20:00

ואם אתם בעניין של קוקטיילים, תקפצו דלת ליד לבר האלכימיסט, גם הוא של אנשי פארוק בשוק. בעת הכנת הקוקטייל שלכם תוכלו ליהנות ממופע מרהיב הכולל שיקויים מבעבעים שמעלים עשן, להבות של אש ומעשנות עשבי תיבול שיוסיפו לרקע הוויזואלי ולטעמים שירגשו את החך.

בין הקוקטיילים:

₪ 62  NIRVANA: קוקטייל טרופי מענג שלוקח אותנו לאי אקזוטי עם לימונצ׳לו וילה מסה, וודקה, מנגו, פסיפלורה, למון גראס, אננס וקוקוס.

₪ 61 TROPICAL JOHNNY : קוקטייל קאריבי היישר מג'מייקה שמציג טעמים חמצמצים מתוקים

ליקר פסיפלורה, נגיעה של וודקה, מנגו, פסיפלורה, לימון, פרחי אלדפלאוור.

₪ 62 DAKIWI: טוויסט טרופי וקיצי לקוקטייל הקלאסירום, סירופ קיווי, לימון, סימפל סירופ, קיווי טרי.

כמו שהבנתם, חזרנו למלון קצת מתנדנדים, וכמובן שלא ברגל כמו בהלוך. מונית עד פתח המלון, מעלית לקומה 6 ונחירות עד שהאור המסנוור הזה נכנס ברווח של הוילון ומעיר אותך בזמן שאתה מחבק כרית. לא שקרה לי או משהו, שמעתי מחבר.

למזלי, ארוחת בוקר מצוינת הייתה בדיוק הדבר שהייתי צריך כדי להתעורר כבנאדם נסבל פחות או יותר.

המקום הכי חשוב – חדר האוכל – שוכן בקומת הלובי, ובו מוגשת ארוחת הבוקר העשירה. תקשיבו. מאז שנות השמונים לא שמעתי על ארוחת בוקר לא "עשירה", ככה שהמילה המכובסת הזאת לא באמת משקפת את ארוחת הבוקר שתקבלו כאן, שהיא הרבה יותר מעוד ארוחת בוקר בבית מלון טיפוסי, כשאתם מעמיסים צלחות בערמות. נראה שהיצירתיות כאן הפליגה למרחקים, ויש כאן מבחר של מנות ופרודוקטים, והכל כמו שאומרים, פיין. לחמים מצוינים, גבינות מפתיעות, סלמון שנמס בפה וסוגי חביתות מקוריות (אני הלכתי על השקשוקה הירוקה). ובעיקר: המיצים. כדי לצאת מהר מבלבלת האלכוהול של הלילה הקודם, שתו כמה כוסות מיץ. ויש כאן מיצים סחוטים מעולים כמו גזר או תפוז הקלאסיים, וגם שילובים מפתיעים של פירות מעניינים. כל האוכל הזה עשה אותנו רעבים למתוק, ובגלל שאנחנו בדיאטה לא נגענו, אבל שמענו מהחבר ההוא שעוגת הגבינה היתה מצוינת, הקרואסונים טריים וחמימים, עוגת שוקולד הפיצפוצים נמסה בפה ועוגיות המקרון הצבעוניות מתפצחות בפה מרוב טריות.

מלון מלודי, רח' הירקון 220, תל-אביב- יפו. אתר

צילומים – שרית גופן, יח"צ

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

קבוצות הפייסבוק השוות

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום ראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום החינוך לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום הנדל"ן לחצו כאן

להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן