כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטור של רואי פרסול: מיטב הפעילויות לקיץ

כל הפעילויות שלא כדאי לכם לפספס

מסתבר שכל כך אהבתם את כתבת פעילויות הקיץ שפרסמנו כאן לפני שבועיים וחצי, שהיינו חייבים לפרסם עוד אחת. קיבלנו מלא פניות מכם עם פידבקים והערות בונות על כל מיני אטרקציות שחוויתם, והבנו שבתקופה הזאת של השנה, שכולנו תקועים ביחד בחום הזה עם ילדים עצבניים במושב האחורי ומבט טרוט עיניים בפקק שלא נגמר, לפחות נתנחם בבילוי מחוץ לבית, כי חייבים להתאוורר קצת. שיהיה לנו קיץ קל.

שיא גינס בקניון הזהב

בקניון הזהב ראשל"צ, בשטה של כ-1,000 מ"ר, מוצגת בימים אלו לראשונה בישראל תערוכת הקובייה ההונגרית. מדובר בגלריה מפוארת של יצירות הבנויות מכ-80,000 קוביות הונגריות. לראשונה בישראל מוצגת התערוכה שכבשה את העולם (מעל 30 מיליון מבקרים ברחבי העולם). התערוכה מציגה את היצירות הגדולות בעולם, שמוצגות במוזיאונים הכי מפורסמים, ובנויות כולן מפסיפס ענקי של קוביות הונגריות. בין היצירות שזכו בשיא גינס: דגם "בריאת האדם" של מיכלאנג'לו, במקור התקרה של הקפלה הסיסטינית ברומא, מיצירות המופת הנודעות בעולם. יצירה הבנויה מעל ל- 12,000 קוביות הונגריות, שיא גינס בו זכו אמני WORKS CUBE בשנת 2010. אבל הילדים שלכם הכי יאהבו את הקובייה ההונגרית החכמה GO CUBE, שהיא המצאה ישראלית שפותחה ע״י חברת פרטיקולה המובילה בתחום הצעצועים החכמים. GO CUBE מתחברת לטלפון או הטאבלט ובעזרת בלוטוס וחיישנים, האפליקציה עוקבת אחר כל מהלכי הקובייה בזמן אמת ומאפשרת חווית לימוד ומשחק חדשנית, בעזרת האקדמיה המחוברת של GO CUBE. כשתנסו תבינו. פתוח כל יום החל מהשעה 10:00, קומה שנייה בקניון.

קיץ לכולם במוזיאון אגם. בתמונה גורו זוזו במוזיאון אגם. (צילום: ניב סמיתליין).

מוזיאון אגם ראשון לציון משיק תכנית קיץ מגוונת לילדים ולמבוגרים הכוללת שלל פעילויות בתנועה וחוויות אמנות רב חושיות ובלתי נשכחות לכל המשפחה. סיורי אמנות לכל הגילאים, סדנאות יצירה קינטיות לילדים למבוגרים, הצגות ילדים איכותיות בשיתוף תיאטרון הקרון, מופעי מוסיקה ומחול ייחודיים, פעילות קצב ותנועה לכל משפחה. בין אירועי התרבות במסגרת "קיץ לכולם במוזיאון אגם": סדנאות יצירה קינטיות לילדים וסיורי אמנות לכל המשפחה, חוויה אמנותית משפחתית ויצירתית, סיורים תיאטרליים חווייתיים לקטנטנים עם הבובה גמצ’יק, דרך מצוינת ללמוד משהו חדש מזווית קצת אחרת שמותאמת במיוחד לילדים בגילאי 3-6.


מוזיאון אגם מיש"ר 1, ראשון לציון
03-5555-900 | yama.co.il

תיאטרון המדיטק חולון. (צילום: כפיר בולוטין).

בין החודשים יולי-אוגוסט, תיאטרון המדיטק מזמין לחוויה ייחודית של הצגות מרגשות, חינוכיות ומרתקות, זמן להתרגש וליהנות ממגוון ההצגות הטובות ביותר של תיאטרון המדיטק. 'פסטיבל הצגות לילדים' חגיגי יתקיים בין החודשים יולי – אוגוסט. מידי יום יעלו במהלך חופשת הקיץ מיטב ההצגות של תיאטרון המדיטק וההפקות החדשות והמוצלחות שעלו במהלך העונה האחרונה, כמו "האריה שבפנים", "לא קל להיות גיבור על", "אח מפח", "חיים וניסים", "אלופת בצלות ואלופת שום", לצד קלאסיקות אהובות; "בת הים הקטנה", "ילדי בית העץ", "חנן הגנן", "בוא אלי פרפר נחמד", "דון קישוט", "הנקה ופיט", "איינשטיין", "ד"ר דוליטל", "הדבורה מאיה", "אי הילדים", "אריה הספריה", "הכינה נחמה", "הסוד של סבא אפרים", "פרפרים בבטן", "מלך הטבע".
ההפקות של תיאטרון המדיטק מציעות הצגות איכותיות לילדים ולנוער, המיועדות להעניק לצופים חוויה תיאטרלית מעוררת השראה. המטרה היא לעודד חשיבה יצירתית ומחשבה עמוקה באמצעות יצירה וביטוי אמנותי.

קיץ של חוויות בקניוני עזריאלי

קניוני עזריאלי מזמינים אתכם ליהנות מקיץ מהנה וממוזג בכל אחד מהקניונים הפרוסים ברחבי הארץ. בתכנית האומנותית: שפע פעילויות מהנות לילדים ולכל המשפחה ללא עלות.

קניון עזריאלי חולון מזמין את הילדים וגם את ההורים ליהנות מחוויית קיץ מהנה עם פעילויות שאסור לפספס לאורך חודש יולי עם מגוון מופעים של משפחת ספיר קצפת ותות קוקו מלון, הפעלות ועוד המון הפתעות! והכל ללא עלות.

קניון עזריאלי ראשונים מקיים מופעים עם הכוכבים שהילדים הכי אוהבים, סדנאות מגוונות ויצירתיות, פסטיבל גיימינג, הקרנת סרטים אהובים והכל ללא תשלום. האירועים יתקיימו לכל אורך הקיץ, בחודשים יולי- אוגוסט. לפרטים נוספים על המועדים והפעילויות בכל קניון ניתן לבקר באתר או באפליקציית קניוני עזריאלי.

בגדי המלך החדשים

4 ימים של פסטיבל יחיד מסוגו בהיכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון. במסגרתו יוצג רפרטואר משובח של הצגות המבוססות ספרי ילדות קלאסיים ומופעי ילדים איכותיים. פסטיבל שכולו חוויה תרבותית ומעשירה לכל המשפחה. תוכלו ליהנות מההצגה "הענק וגנו" של תיאטרון השעה הישראלי שמתבססת על ספרו רב המכר ועטור השבחים של אוסקר ווילד, הצגה מלאת רגש, הומור ודמויות מפתיעות , "והילד הזה הוא אני"  ע"פ ספרו של יהודה אטלס של התיאטרון הארצי לילדים ולנוער, הצגה מוזיקלית על חברות, קבלת האחר, שיתוף פעולה, כוחם של ילדים קטנים לעשות מעשים גדולים ואהבת הספר, ההצגה  "ילדי בית העץ" של תיאטרון המדיטק, עיבוד קצבי, מרתק, מרגש וקומי לספרו של  רן כהן-אהרונוב, וההצגה "בגדי המלך החדשים" של תיאטרון השעה הישראלי, עיבוד קומי, עדכני ומעודד חשיבה מקורית לאגדה האהובה של הנס כריסטיאן אנדרסן בנוסף להצגה איכותית מהנה וכיפית, נהנים הילדים ובני המשפחה ממתחם של הפעלות, סדנאות, משחקיה ויצירה בכל 3 הקומות של היכל התרבות. משחקי שולחן (הוקי, כדורגל, הקפצת צפרדעים ועוד), משחקי רצפה גדולים במיוחד (סולמות וחבלים, איקס-עיגול, מבוכים ועוד), לגו וקוביות בנייה בגדלים שונים לטווח גיל רחב, ועוד. 

היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון  , 19-22.8.24. גילים: החל משנתיים. מחיר: 70 ₪, לתושבי ראשון לציון 49 ₪. פרטים נוספים באתר

קיץ קסום במוזיאון הילדים הישראלי. היער הקסום

במהלך חודשי יולי-אוגוסט, מוזיאון הילדים הישראלי בחולון יציע למבקרים חוויות ערכיות, חינוכיות ומרגשות דרך מגוון פעילויות קיץ. האטרקציות והמסלולים המיוחדים של המוזיאון מיועדים לכל הגילאים החל מגיל שנתיים וחצי ומציעים חוויות של למידה והכרת עצמי. "דיאלוג בחשיכה" יכלול פעילויות לזיהוי ריחות קיץ (בחודש אוגוסט),  ב-"הזמנה לשקט" יתקיימו מגוון פעילויות בהתאמה לקיץ כולל לימוד מילים "קיציות" בשפת הסימנים ועוד. הפעילויות במוזיאון נועדו לעורר את הדמיון ולחזק את היכולות האישיות של הילדים והמבוגרים כאחד. כל פעילות מותאמת לקהל המבקרים ומעניקה חוויה ייחודית ומרתקת בעלת ערכים חשובים הנוגעים לאינטליגנציה רגשית, התמודדות עם כישורי חיים וערכים של פתיחות וכבוד לאחר ולשונה. בכל מגוון התערוכות והפעילויות, המבקרים לוקחים חלק פעיל בתוך הסיפורים השונים: הם חווים, חשים, מתרגשים ולומדים להכיר את האני הפנימי שלהם.

בין הפעילויות:
"טיול עם ינשול"

פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. ה"ינשול" (חצי ינשוף חצי חתול) הקטן אך בקע מן הביצה וכבר רוצה לפגוש חברים חדשים המתגוררים ביער הקסום. אבל הוא מתבייש. אז מה עושים כשמתביישים? בפעילות לילדים – טיול עם ינשול, יוצאים הילדים עם הינשול למסע ביער הקסום, מסע לחיפוש אחר חברים חדשים. בדרך פוגשים הילדים מלבד בחברים, גם במגוון מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים להם (ולהורים המלוים) חוויות משעשעות ומפתיעות.


"בעקבות הפרפרים"

פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. בפעילות הילדים לומדים להכיר את חיות היער מזווית קצת שונה – דרך מחזור החיים שלהם. בפעילות הילדים בעקבות הפרפרים הילדים מתלווים לצמד זחלי פרפרים המתפתחים והופכים בעצמם לפרפרים ויוצאים איתם למסע ברחבי היער.

"הביטלס – מסע הקסם המסתורי"

פעילות למשפחות וילדים מגיל 5 ומעלה. מסע הקסם של הביטלס, הוא מסע מופלא ויוצא דופן אחר הלהקה ששינתה את העולם ואת פני מוסיקת הפופ העולמית. הצטרפו אלינו למסע בו תגלו מקרוב את סיפורה של הלהקה המצליחה והאהובה ביותר בעולם, את כוחה של המוזיקה והשפעתה התרבותית וגם תתנסו במגוון פעילויות שונות המחכות לכם לאורך המסלול: אולפן הקלטות, עריכת ווידאו קליפ אוניברסלי, גלריה המוקדשת ללהקה ועוד.

"איפה מיש"

פעילות לילדים בגילאי 2.5 עד 5. אטרקציה מיוחדת לילדים, זוהי הצגה פעילה בה הילדים הופכים לחלק מההצגה. מיש היא בובת החיבוק הישנה של דני. אבא של דני קורא לה "מיש הקשיש" החבר הוותיק של דני עוד מהיום שנולד. ביום בו קיבל דני בובת קופיף חדשה הוא לרגע שכח חברות ישנה. מיש הנעלב יוצא למסע בתוך ארגז הצעצועים ודני וכל המשתתפים בעקבותיו.

"היער הקסום"

פעילות לילדים בגילאי 6 עד 8. פעילות יוצאת דופן ומהנה במיוחד להורים ולילדים. זהו מסע עלילתי העוסק בגילוי עולם הרגשות שלנו. הילדים מגלים תיבה מסתורית, מתוך סקרנות וללא כוונה הם משחררים מתוכה שידון תעלול, המכריז בחדווה שכעת שהוא חופשי לעשות ככל העולה על רוחו. הילדים מנסים להשיב את המצב לקדמותו ולתפוס את השדון. במהלך המרדף הם חווים הרפתקה משעשעת. הם מגיעים לעננים ולהר השלג ושם בעזרת הקוסם הלבן נפתרת הבעיה.
"הזמנה לשקט"

הזמנה לשקט הינה תערוכה מבית היוצר של "דיאלוג בחשיכה" והיא למעשה מסע תקשורתי אל מחוזות של שקט והכל בהנחיית מדריכים חירשים. סיור למבוגרים וילדים מעל גיל 9 בלבד
בתערוכה זו לא שומעים דבר אך מדברים בלי סוף, שומעים באמצעות העיניים ומדברים באמצעות הידיים. זוהי הזמנה למסע בערוץ תקשורת חלופי אך זמין (של תנועות ידיים ושפת גוף), בהנחיית מדריך חרש, אשר שפת הסימנים היא ערוץ התקשורת העיקרי ולפעמים גם היחיד בחייו.

"דיאלוג בחשיכה"

"דיאלוג בחשיכה" הוא סיור למבוגרים וילדים מעל גיל 9 בלבד, המתקיים בחושך מוחלט ומודרך ע"י מדריכים עיוורים. בתערוכה בלתי שגרתית זו לא רואים בעצם דבר, אך מגלים עולם ומלואו, ואולי בעיקר את עצמנו.
במהלך הסיור מדריכים עיוורים מובילים את המבקרים דרך חללים חשוכים ונוטלים חלק פעיל במשימה העיקרית: לפקוח את עיני המבקרים בחושך, במטרה להוכיח כי עולמם אינו דל ומוגבל יותר – הוא רק שונה. "דיאלוג בחשכה" מבוסס על יצירתיות חברתית, הוא משמש במה למגעים אנושיים הדדים בעלי משמעות. הסיור בתערוכה הוא חוויה ייחודית, שבמרכזה שיעור חברתי חשוב – כיצד מוגבלות יכולה להפוך לכוח.

יש לרכוש כרטיסים ולתאם את הביקור באתר המוזיאון

מחיר כרטיס:

72 ש"ח. ישנם הנחות במגוון ארגונים ומועדוני לקוחות.

אווירה של השמחות. (צילום אליאב ג'אן).

יריד ארט מרקט חוזר אל הלוקיישן הכי אפ מרקט בתל אביב – קניון גן עופר (לשעבר גן העיר). החל מיום שישי הקרוב (11.7.24) ובכל שישי משתלטים אומנים ישראלים על קניון גן העיר. מעצבים מקומיים עם דוכני תכשיטים, בגדים, עבודות עץ, בטון, תמונות, לצד פריטי ווינטג' ייחודיים מארחים אמנים מהגליל הגולן עם דוכנים צפוניים הארד קור: סבונים טבעיים, אומנות גלילית, קוסמטיקה טבעית, יינות ועוד, כשלצידם דוכני חקלאים עם פירות וירקות אורגניים. עוד ביריד: אוכל, מכירת פרחים ואווירה של השמחות. כל שישי בין 10:00-15:00. קניון עופר (גן העיר) אבן גבירול 71 תל אביב. טיפ לדרך: אולי לא ידעתם אבל קניון גן עופר הוא דוגפרנדלי. 

קיץ של תיאטרון

ואם אתם כבר בתל אביב, התיאטרון הקאמרי מזמין אתכם ליהנות בחופשת הקיץ מהצגות ילדים ומסיורים מאחורי הקלעים. בין ההצגות שתוכלו לראות בתיאטרון כוללת הצגת הילדים הוותיקה בישראל, "עוץ לי גוץ לי", שמוצגת כבר יותר מ-60 שנים. עוד תוכלו לראות את המחזמר "פיטר פן" שנעשה בשיתוף עם תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער. הקיץ עולה גם פנטזיה מוזיקלית חדשה לילדים בשם "הציפור הכחולה", שכתבו חן גרטי ותום חודורוב ע"פ מחזה של מוריס מטרלינק שעלה לראשונה במוסקבה בשנת 1908. חוץ מצפייה בהצגות, תוכלו גם לקחת את הילדים לסיור מאחורי הקלעים ולגלות את העשייה שמתקיימת לקראת העלייה לבמה. הסיור עובר דרך מחלקות אחורי הקלעים; התפאורה, ההלבשה, האביזרים. הילדים לומדים איך עובד התיאטרון – משלב הרעיון שנובט במוחו של המחזאי ועד העלייה לבמה מול קהל. הקיץ הזה התיאטרון הקאמרי מציג מנוי מיוחד להצגות הילדים : 4 כרטיסים ו- 4 סיורים ב 380 ₪ בלבד.

לפרטים נוספים, לצפייה במועדי ההצגות ולהזמנה

עולם האטרקציות החדש של הקיץ

בהשקעה של 2.3 מיליון שקלים: meexLAND מתיימר להיות עולם האטרקציות החדש של הקיץ! פארק האטרקציות מגיע בחופש הגדול למתחם meex שרונים עם חוויות חדשניות וצבעוניות שיביאו אליכם את פארקי השעשועים מהעולם – והכל בכרטיס אחד. זהו פארק אטרקציות מיוחד עם יותר מעשרה מתקנים בהשראת הפארקים הגדולים ברחבי העולם. אז איך זה עובד? בכניסה למתחם תוכלו לרכוש כרטיס כניסה לפארק האטרקציות וליהנות מ 11 אטרקציות שונות: מכוניות מתנגשות שיהפכו את הילדים לנהגי מרוץ, מבוך הפחד המפתיע והמסקרן, מפעל גלידה – חדר פוטוגני המדמה חנות במפעל גלידה ורוד וססגוני בהשראת מוזיאוני הסלפי בעולם, חדר ג'ונגל – מסלול אקסטרים בתוך יערות הג'ונגל הסבוכים, רכבת על מסילה שתיקח אתכם לסיבוב בעולם האטרקציות במתחם המרכזי, קרוסלת הספלים המהירה ועוד מתקנים מלהיבים ומרגשים. כל פינה בעולם האטרקציות נועד להביא חוויה אחרת – תוכלו להתהלך ברחוב ה-meexלנד בו הילדים ישחקו במשחקי יריד ויזכו בהטבות למימוש בחנויות ומסעדות המתחם, יתחפשו בחלל התחפושות הגדול עם סצנות לצילום ועמדת צילום גדולה, הילדים יעברו במבוך המראות המפותל. המבקרים יוכלו ליהנות מחדר משחקי וידאו עם מגוון משחקים חינמיים, מופעי קרקס וסדנת קרקס לכל המשפחה, בריכת כדורים כתומה ואפילו תוכלו למצוא את ה"דיינר המשוגע" – מסעדת דיינר אמריקאי בה הילדים יכינו להורים מנות היישר מתפריט המסעדה. הפעילות תיערך בין התאריכים: 17.07-30.08. שעות הפעילות: ימים א-ה 10:30-19:30 | שישי 10:00-15:00. מחיר לכרטיס: 59 ₪ ליום. כתובת: מתחם meex שרונים, הרקון 2 הוד השרון.

פסטיבל חוצות היוצר בירושלים. ( צילום גבריאל בהרליה).

אם אתם מתכננים גיחה לעיר הבירה, כדאי שתדעו על פסטיבל "חוצות היוצר", הפסטיבל הבינלאומי הגדול והוותיק בישראל לאומנות ומוסיקה, שומר על הרוח הישראלית גם בימים מאתגרים ויוצא לדרך זו השנה ה – 48 ביוזמת עיריית ירושלים וחברת אריאל, בסימן "מוכרחים להמשיך לנגן". 11 ימים של חוויה ירושלמית קסומה שכולה אומנות ישראלית, מסלול חוויתי המורכב מטכנולוגיות מתקדמות שיוצרות אשליות תלת מימדיות, מוזיקה מגוונת וקולינריה משובחת. השנה יארח הפסטיבל, בבריכת הסולטן למרגלות העיר העתיקה ומגדל דוד, מעל  100 אומנים ויוצרים מפסגת המוזיקה הישראלית והאומנות. מבין המשתתפים: אביב גפן, מרסדס בנד, רמי וריטה, החברים של נטאשה, שרית חדד, טיפקס, אושר כהן, אודיה, שרק, פוליקר, תיסלם,שלומי שבת, הפרויקט של רביבו, דני סנדרסון,   התקווה 6, איתי לוי, נסרין, ישי ריבו.

מתי: 14-26.8. גילאים: 2-120. איפה? בריכת הסולטן. מחיר: החל מ-79 ₪. לפרטים נוספים לחצו כאן

נעמה סופר על בממלכת גיבורי השמש. (צילום: ניר סטולו).

הפקת הקיץ האהובה על הילדים 'הפסטיפאן' מבית היוצר של כוכבת הילדים נעמה סופר על חוזרת גם הקיץ, והפעם יוצאים להרפתקה להציל את ממלכה השמש אשר נמצאת בסכנה. ליבת האור, המקור לאור ביקום, הולכת ודועכת והחשיכה משתלטת על היקום. נעמה סופר על נקראת לעזרה על ידי מועצת חכמי השמש. עליה למצוא את הליבה, שנמצאת בכדור הארץ, ולהציל את היקום מחשיכה. מועצת חכמי השמש שולחת את נעמה אל כדור הארץ לבית הספר "אור הטבע" אשר נמצא במקום הנמוך ביותר בעולם, ים המלח. שם היא צריכה למצוא את "המגן", תלמיד בעל כוחות מיוחדים שיכול להוביל אותה אל הליבה. נעמה מקבלת את המשימה ויוצאת להציל את ממלכת השמש. אך היא לא יודעת מי הוא "המגן" ולא איך למצוא אותו. האם נעמה תצליח למצוא את הליבה לפני שהחושך יכסה את היקום כולו כאשר כוחותיה של נעמה נחלשים ככל שהיקום נעשה חשוך יותר? נעמה תצטרך להשתמש בכוחותיה ובחוכמתה כדי למצוא את "המגן" ולגייס את עזרתו. יחד, הם יצטרכו למצוא דרך להגיע אל הליבה ולהחזיר את האור ליקום. הפקה מוסיקלית מצחיקה וגם מרגשת המעבירה מסרים חשובים הנוגעים לכולנו. המופע מתאים לילדים בגילאי -2-10

שחקנים: נעמה סופר על (נעמה אתל), עידן שמעוני, מני צור, עומרי רוקסה, פאן פאן.

משך המופע : שעה וחצי עם הפסקה.

לוח הופעות :
27.7.24 בית ציוני אמריקה שעה 11:30 | 1.8.24 המשכן לאומנויות הבמה אשדוד שעה 17:30 | 4.8.24 היכל התרבות נתניה שעה 17:30| 15.8.24 היכל התרבות דרום השרון שעה 17:30| 17.8.24 תיאטרון חולון שעה 11:30 | 19.8.24 היכל התרבות בת ים שעה 17:30 | 26.8.24 היכל התרבות כפר סבא שעה 17:30 | 27.8.24 גבעת ברנר שעה 11:30 | 31.8.24 היכל התרבות נס ציונה שעה 11:30.

מחיר מלא : 89 ₪. חבר 59. מפונים ואנשי מילואים: 39.

בים בם בם! קיץ חם! בחירייה

גם השנה נמשכת המסורת והמרכז לחינוך סביבתי, יציע פעילויות מגוונות למשפחות.

במהלך חודש יולי בימים א'-ה' בשעות הבוקר, תתקיים פעילות להורים וילדים. תוכלו להכיר את מסלול הפסולת באתר הגדול מסוגו בישראל. בחרו באחת או יותר מהפעילויות המוצעות:

סדנת יצירה "חירייה סטייל" מפסולת שכולנו מכירים ובאווירת מייקרים – בקבוצות קטנות של עד 25 משתתפים.ות. מחיר: 40 ₪.

פעילות בתערוכה "תחנת מעבר" המותאמת לכל המשפחה, משחקים, חידות ויצירה בנייר בשימוש חוזר בעקבות עבודות התערוכה. מחיר: 30 ₪.

"גברת כלום" הצגה משעשעת מבית תיאטרון הקרון – עיבוד מרענן לאגדה "הדייג ודג הזהב". גברת כלום ברחוב מתגוררת, אך אל תטעו, היא דווקא מאושרת! עגלתה מלאה חפצים ואביזרים איתם היא מספרת סיפורים. מחיר: 60 ₪.

"קרקס החנונים בארץ הפלאות!" מופע קרקס מסעיר לכל המשלב אקרובטיקה וליצנות בשיתוף הקהל. מחיר: 60 ₪

כל הפעילויות כוללות גם סיור במפעל למיון פסולת ויצירת דלק מפסולת

הפעילויות מתקיימות בימים א-ה במהלך חודש יולי. פירוט השעות והימים באתר

הפעילות כולל הסיור נמשכת כשעתיים. חנייה ללא תשלום. לילדים מגיל 5 בליווי הורה צמוד. במקום פועל "קפה חירייה", בית קפה אקולוגי-חברתי ובו ניתן לרכוש פריטי מזון ושתייה.

להתאמת נגישות[email protected]. לפרטים נוספים ובירורים

BINSKY סדנת HERAT FACTORY בתערוכה דודליזם. (צילום: אולג בלזנוב).

ב-25 ביולי תיפתח ב'תאו' שבהרצליה פיתוח תערוכה לרועי יעקובינסקי, הלא הוא BINSKY – אמן הדודל והגרפיטי שהלב האדום שלו עם העין הכחולה כבר כבש את קירות ורחובות תל אביב ואת הרשתות. במסגרת התערוכה "דודליזם" המאופיינת בטכניקת ה-DOODLE  רישום לא מודע וללא תכנון מראש המתאים לכל אחד. הציור המתחיל כשירבוט וממשיך כזרם תודעה חסר מעצורים עד לתוצאה הסופית. זוהי טכניקת רישום אינטואיטיבית המתבצעת בשעה שהקשב נודד למקומות אחרים. במהלך סדנת האמן – BINSKY – HEART FACTORY כל אחד מוזמן לעצב, לצייר ולהעניק ללב האישי אופי משלו, בטכניקת ה"דודל" ולהכין אותו כעבודה, המוכנה להדבקה על קיר כגרפיטי. הסדנה כוללת שיחה עם האמן בה יספר על דרכו כאמן רחוב וההתפתחות של "הלב של בינסקי", שמופיע בכל ציוריו, כסמלו המסחרי.

BINSKY – DOODLE MAKER – סדנת אמן – 28.7 בשעה 16:00, בתערוכה "דודליזם" בתאו הרצליה

גילים: ההשתתפות בסדנא מגיל 8 . כל משתתף חייב בכרטיס. מחיר: 75 ₪ בהרשמה מראש- https://did.li/82WlC פרטים נוספים: משך הסדנא: 90 דקות. אין צורך בידע בציור.

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

קבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

קבוצות הפייסבוק השוות

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום ראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום החינוך לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום הנדל"ן לחצו כאן

להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן